عمومی
روایت از کتاب
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 6:53


گویندگی کتاب و ارائه فایل های صوتی یا نسخه های صوتی کتاب بیشترین تعداد سفارش را به خود اختصاص داده است. امروزه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برای کاهش هزینه خرید نسخه فیزیکی کتاب مورد علاقه خود ترجیح می دهند نسخه الکترونیکی کتاب را خریداری کنند، در این میان نسخه صوتی کتاب فروش بیشتری دارد.

اگر می خواهید کتاب های ترجمه شده یا نوشته شده خود را مجدداً در بازار بفروشید، فروش خوبی داشته باشید یا نسخه صوتی آن را همزمان با نسخه فیزیکی و الکترونیکی منتشر کنید تا درآمد خود را افزایش دهید، با ایران تایپیست همکاری کنید. باید بدانید که ما در ایران تایپیست با بهترین راویان کشور همکاری کرده ایم و روند روایت کتاب شما را ساده کرده ایم. لازم نیست به دنبال بهترین گویندگان کشور باشید زیرا همگی در ایران تایپیست جمع شده اند.

فقط فایل پی دی اف کتاب خود را برای ما ارسال کنید. نوع گوینده، یعنی مرد یا زن، تک صدا یا چندصدا، نحوه بیان و حالت و غیره را ذکر کنید تا بتوان به ترتیب به طور خاص اشاره کرد. کار با بهترین راوی اختصاصی کتاب شما باعث می شود که کتاب به خوبی مورد استقبال عموم قرار گیرد و همچنین جذابیت آن را نسبت به نسخه متنی افزایش دهد. در ایران تایپیست امکان ثبت مواد تست و انتخاب بهترین اسپیکر وجود دارد.

هزینه ساخت کتاب صوتی یا روایت از روی کتاب به ازای هر کلمه یا دقیقه محاسبه می شود (معمولا هر دقیقه معادل 100 کلمه است). شاید در نگاه اول فکر کنید که باید هزینه زیادی بپردازید، اما یک تایپیست ایرانی تاییدیه هایی را به شما می دهد. اولا نرخ خدمات مکالمه کتاب تایپیست ایرانی چند سطح کمتر از سایر موسسات است، برای سفارش حجمی تخفیف ویژه داریم. پرداخت به صورت اقساطی در 2 مرحله (60 درصد در ابتدای کار و مابقی پس از اتمام پروژه) انجام می شود. برای سفارشات عمده نیز تخفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم.

اظهار نظر در مورد محتوای وب سایت یا وبلاگ

آیا می دانستید که محتوای صوتی دو برابر محتوای متنی برای مخاطبان جذاب است و برای آنها جذاب تر است؟ آیا می‌دانستید با تغییر محتوای وبلاگ یا وب‌سایت خود، می‌توانید رتبه بهتری در گوگل با ترافیک بیشتر و تعامل بهتر و مؤثرتر با محصولات یا خدمات خود کسب کنید؟ پس با استفاده از خدمات تبلیغات محتوای وب سایت یا وبلاگ از بهترین ناشران کشور در ایران تایپیست، کسب و کار خود را یک قدم جلوتر ببرید.

محتوای وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها در قالب پادکست یا محتوای صوتی مورد توجه خوانندگان قرار می‌گیرد، زیرا آنها مجبور نیستند برای دریافت اطلاعات در مورد موضوع، کل متن را بخوانند. حتی در یک پادکست یا محتوای صوتی، می توانید از نویسنده ایرانی بخواهید که خلاصه را بخواند، زیرا محتوای پادکست نباید زیاد طولانی باشد.

مهم نیست که وب سایت شما روی چه دامنه ای کار می کند، ما یک بلندگوی بسیار حرفه ای برای آن داریم.  سفارش گویندگی تلفن گویا زهرا شیراحمدی وب سایت های آموزشی، علمی، تفریحی و ورزشی، تجاری و خرید در ایران تایپیست با بهترین گویندگان در سراسر کشور پوشش داده شده است. می توانید از گوینده مرد یا زن، یک صدا یا چند صدا برای اعلام محتوای سایت یا مطالب وبلاگ استفاده کنید و حتی می توانید با لحن، لحن و نحوه بیانی که می خواهید سفارش را بپذیرید.

گاهی اوقات با توجه به سطح حرفه ای فعالیت خود تصمیم می گیرید که یک نسخه صوتی از تمامی مطالب وب سایت و وبلاگ خود داشته باشید. بسته به اندازه سفارش، پرداخت می تواند سنگین باشد، اما نگران نباشید. ایران تایپیست تخفیف های ویژه ای را برای سفارش های حجمی از مشتریان و هماهنگی های ویژه در نحوه پرداخت در نظر گرفته است. البته در شرایط عادی به صورت اقساطی و در 2 فاز (60 درصد کل هزینه در ابتدای کار و 40 درصد مابقی پس از اتمام پروژه) دریافت می شود.

متخصصان تایپیست ایرانی با قبولی در آزمون های سخت ورودی این مجموعه و داشتن تجربه حرفه ای توانستند مجوز همکاری را کسب کنند. تمامی سفارشات دارای مراجع ویژه برای اطمینان از کیفیت هستند. در حین انجام کار از طریق پنل کاربری با اسپیکر حرفه ای خود در ارتباط مستقیم خواهید بود تا ایرادات و مشکلات کاری برطرف شود. برای شروع همکاری، ما همچنین کل فرآیند را به صورت آنلاین منتقل کردیم تا هر کسی بتواند با بهترین مدیران محتوای وب سایت یا وبلاگ از سراسر کشور ارتباط برقرار کند.

خبرنامه

مبیرک ایرانی از انتشار اطلاعات در زمینه های مختلف در تمامی شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می نویسد. سخنرانان در ایران با شرکت در سمینارها و دوره های تخصصی مهم ترین سخنرانان کشور و قبولی در آزمون های سخت ورودی این گروه می توانند خود را به عنوان افرادی برگزیده و حرفه ای ثابت کنند.

اخبار بخش های مختلف کسب و کار نقش عمده ای در جذب و جذب مشتریان و مخاطبین جدید دارد. مجریان اخبار علاوه بر دانش متنی کافی و حداقل دانش موضوعی، باید صدایی چشمگیر و صدای مناسب داشته باشند تا به اندازه کافی موثر باشند.

هنگام ثبت سفارش در ایران نویس، چه سفارش بزرگ و چه کوتاه، به بهترین مجری خبر اعزام خواهید شد. می توانید گوینده مرد/زن، نوع صدا، موسیقی بلندگو، تک صدا یا چندصدا را انتخاب کنید. همکاری ما با بهترین پیک های کشور این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون محدودیت زمانی و مکانی با پیک های حرفه ای کار کنید. اگرچه برای چنین همکاری نیازی به مراجعه حضوری نیست، اما تمام کارها به صورت آنلاین انجام می شود. در حین کار، از طریق گروه کاربری با اسپیکر اختصاصی خود صحبت خواهید کرد.

گوینده شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی تجاری امروزی ایفا می کنند و بدون فعالیت در آنها امکان ادامه فعالیت های تجاری و حرفه ای وجود ندارد. آیا تا به حال فکر کرده اید که یک گوینده حرفه ای و با صدای خوب چقدر می تواند مخاطب را جذب کند و محتوای صوتی یا پادکست ها، تیزرها و پست های تبلیغاتی، پست های ویدئویی و گرافیکی مانند انیمیشن و موشن گرافیک و غیره را در فضای مجازی پخش کند؟ آیا تاثیری دارد؟ گاهی اوقات می توانید با کمک یک بلندگوی معروف شهرت شرکت خود را افزایش دهید.

شاید از خود بپرسید کجا می توانم یک گوینده حرفه ای با سابقه طولانی و معروف، صدای بسیار خوب، محبوب و چشمگیر و در عین حال بدون هزینه زیاد پیدا کنم؟ خیلی راحته در ایران تایپیست به راحتی می توانید با بهترین اسپیکرهای سراسر کشور ارتباط برقرار کنید. تمام پست ها و محتوای برند و تجاری خود را به ما بسپارید.

حتی اگر همکاری شما طولانی مدت باشد یا حجم سفارشات زیادی داشته باشید، باز هم تعرفه های خود را برای کمک به شما کاهش می دهیم. هزینه انتشار را به تمامی شبکه های اجتماعی شما به صورت اقساطی و دو مرحله ای پرداخت می کنیم (۶۰ درصد در ابتدای کار و مابقی پس از اتمام و تحویل پروژه). ما همچنین برای سفارشات بسیار بزرگ ترتیبات پرداخت ویژه ای را انجام می دهیم. با ثبت سفارش در ایران تایپیست می توانید از طریق پنل کاربری با اسپیکر(های) خود در ارتباط باشید و همچنین می توانید برای شروع همکاری پس از تایید، تست نمونه کار دریافت کنید.

تایپیست گوینده شبکه های اجتماعی در ایران با فرصت هایی همراه است که ذکر نشده است. برای تکمیل سفارش  خود می توانید گوینده رادیو خود را انتخاب کنید مانند گوینده مرد یا زن، نوع صدا و نوع صدا، سطح سابقه کار، تک صدا یا چند صدا (تک بلندگو یا چند بلندگو). بودن


مرگ، فالوور اینستاگرام و مالیات: نکاتی برای اجتناب از فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 20:10

 

هم اکنون تخصص او طراحی و توسعه وب است. می توانید ببینید چه کسی شما را دنبال نکرده است و چه کسی دیگر شما را دنبال نمی کند ، دنبال کنندگان جدید را ردیابی می کند ، دوستان مشترک خود را با این برنامه پیدا کنید و آنها را دنبال کنید . خرید فالوور مزایای مختلفی دارد که در ادامه مهم ترین آن ها را ذکر می کنیم. آیا استفاده از ربات برای افزایش فالوور توصیه می شود یا خیر؟ به شما پیشنهاد می کنیم برای بهینه سازی بیوگرافی و افزایش فالوور از طریق آن، حتما از کلمات کلیدی فعالیت پیج خود استفاده کنید. قطعا که در پاسخ به سوال چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم می توان تولید محتوا را پیشنهاد دارد؛ اما یک نواختی در ماهیت محتوا نیز می تواند باعث نارضایتی مخاطبین شود. در این مقاله از وبلاگ مقصد قصد داریم به یکی از سریعترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام یعنی آموزش خرید فالوور اینستاگرام بپردازیم. آیا برای آموزش فالوورهای خود در مورد کسب و کار یا در زمینه صنعت خود به استفاده از اینستاگرام روی آورده اید؟ ۴. لیست پیشنهادی اینستاگرام رو ببینید. فقط یادتون نره 100 نفر رو توی زمان کمی مثل 1 یا 2 ساعت فالو نکنین، چون اکشن بلاک میشین. اینستاگرام هم به پیج هایی که نرخ تعامل شون بالا باشه نگاه ویژه ای میکنه و با نشون دادن پست هاش به کاربران بیشتر و بردن به اکسپلور کمکش میکنه تا سریع تر پیج ش رو پیشرفت بده. وجود این وب سایت ها به شما اجازه می دهد تا بتوانید اقدام به انجام فعالیت هایی چون خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و حتی خرید کامنت اینستاگرام بکنید. اما چه بهتر است که بتوانید از این بیوگرافی خود، در راستای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

بله ریزش فالوور طبیعی است، اما شما بعد از خرید فالوور باید بتوانید به خوبی پیج و فالوور های پیجتان مدیریت کنید. از چه سایت هایی فالوور اینستاگرام بخریم؟ در حالی که فید به هیچ وجه به زمانبندی باز نمیگردد، اینستاگرام به جای توجه صرف به محتوا یا تعامل در پست، بیشتر به زمان پست کردن شما اهمیت میدهد. استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی دیگر باعت هدر رفتن زمان و عدم نتیجه گیری صحیح می شود. شما می توانید دنبال کنندگان خود را آنالیز کنید ، فالوور های مخفی را پیدا کنید ، متوجه شوید کدام یک از مخاطبان شما واقعی است و ربات ها را از پیج خودتون پاکسازی کنید . لازم است پس از ارسال سفارش خرید فالوور ارزان به پارس فالوور، پیچ خود را شخصی سازی و یا غیرفعال نکنید و به هیچ عنوان آیدی اینستاگرام خود را تغییر ندهید تا کارشناسان فنی پارس فالوور بتوانند میزان دنبال کنندگان پیچ شما را در کم ترین زمان افزایش دهند. همچنین این واقعیت قابل انکار نیست که کاربران اینستاگرام در مقایسه با کاربران سایر رسانه های اجتماعی درصد درگیری بالاتری دارند. استوری های اینستاگرام همینطور که به کاربران اجازه می دهد که ویدئوهای live خود را به اشتراک بگذارند، برای افزایش فالوور اینستاگرام مثل یک بمب انرژی عمل میکند. 5s.com-چطور در اینستاگرام 10 هزار فالوور واقعی جمع کنیم؟ یکی دیگر از مزایای دیگر خرید فالوور افزایش اعتبار است؛ زمانی که فالوور های شما به طور واقعی افزایش پیدا کنند، اینستاگرام به پیج شما توجه بیشتری می کند و لذا اعتبار پیج هم افزایش مییابد. از جمله این ابزارها می توان به ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته، پست های اینستاگرام با قابلیت خرید، روش هایی جدید برای هدایت ترافیک از استوری های اینستاگرام و پلتفرم ویدئوی مستقل (IGTV) اشاره کرد.

کاروان رئال مادرید در دبی+تصاویر - خبرگزاری فارس یکی از اصلی ترین مزایایی که خرید فالوور اینستاگرام به همراه دارد و در بخش های قبلی هم به آن اشاره کردیم، افزایش فروش محصولات کسب و کار های حاضر در اینستاگرام می باشد. برای نمایش محصولات و خدمات خود؟ به طور مثال در الگوریتم اخیر خود به پست هایی که برای کاربران تازگی داشتند بسیار توجه داشت و همچنین پست هایی که در مخاطب علاقه به وجود می آوردند بسیار توجه زیادی می کرد. همان طور که می دانید از طریق علاقه ای که در وجود مخاطب پس از مشاهده محتوا به ایجاد می شود، افزایش فالوور اینستاگرام رخ می دهد. یکی از اقداماتی که برای بهینهسازی باید انجام دهید، تکمیل بیو در اینستاگرام است. ربات های اینستاگرام به منظور صرفه جویی در زمان و به صرفه کردن و استفاده درست و دقیق از کاربران و صفحه های کاربری مشابه است که به مدیران صفحات کاربری کمک میکنند. قوانین اینستاگرام روز به روز سختتر میشود و میبینیم که پیجهای زیادی با مشکلاتی مانند بلاکشدن یا مسدودشدن موقت اکانتشان مواجه هستند. اول اینکه فالوورهای فیکی که به پیج اضافه شدهاند، پس از مدتی حذف میشوند و پیج شما، به اصطلاح با ریزش شدید فالوور مواجه میشود. سایتهای زیادی در زمینهی فروش فالوور اینستاگرام فعالیت میکنند که هر کدام از آنها دارای ویژگیهای خاصی هستند. در واقع به معنایی دیگر، سعی کنید شخصیتی متفاوت را در اینستاگرام داشته باشید. در نهایت، برای چگونه فالوور جمع کنیم پرسود و قابل توجه، چگونه فالوور جمع کنیم در اینستاگرام به استخرهای پیوسته و تواناییهای خود را برای چگونه فالوور جمع کنیم یک، ترکیب می کنند سودِ به دست آمده را با توجه به سهمِ هر یک از چگونه فالوور جمع کنیم در اینستاگرام در این فرآیند، تقسیم بندی می کنند. برای افزایش فالوور ایرانی فعال اینستاگرام باید با تولید محتوای مناسب کسبوکار اینستاگرامی خود را به فالوورهای واقعی و فعال معرفی کنید.

بر خلاف فالوور فیک، این نوع فالوور از افراد واقعی به وجود آمده است که به انتخاب خودشان صفحه شما را فالو میکنند. دریافت فالوور مرتبط با حیطه فعالیت یکی از جالب ترین قابلیت های ربات اینستاگرام است که تاثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی استفاده شما از ربات اینستاگرام دارد. فقط از فالوورهای خود بخواهید که شما را در پستهای خود تگ کنند و مطمئن شوید که پستها و استوریهای اینستاگرام خود را بهینهسازی کردهاید تا بیشترین نظرات را دریافت کنید. آیا به دنبال این هستید که با استفاده از این اپلیکیشن رایگان پیروان اینستاگرام خود را افزایش دهید. همانطور که ترافیک سایت تان را مورد بررسی قرار می دهید باید ببینید چه تصاویر یا استوری هایی در اینستاگرام بیشتر موفق بوده است. طبیعتا زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنید، مخاطبان کسب و کار هم افزایش پیدا می کنند؛ بنابراین این افزایش مخاطب با افزایش میزان فروش همراه است. اگر فعالیت مدون و حرفهای داشته باشید، مخاطبان سایت تجاریتان، کمکم و خود به خود به سمت پیج اینستاگرامتان کشانده خواهند شد. چنانچه در پیج خود دارای فالوور های فیک باشید، امکان دارد توسط اینستاگرام مسدود شوید و حق ادامه فعالیت را نداشته باشید. با تجزیه و تحلیل این عامل اینستاگرام پیش بینی می کند که چقدر به یک پست اهمیت می دهید. اما اینکه کدام یک از سه دسته بالا باشید خیلی مهم می باشد . خیلی از افراد که می پرسند چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم فکر می کنند تنها این کار، با هزینه و خرید میسر است؛ اما این طور نیست. قطعا که خیلی ها سوال دارند که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم تا به موفقیت برسیم؛ اما در کنار پاسخ هایی که برای این سوال دادیم، باید اشاره ای را هم به نوع فالوور ها داشته باشیم.

از محبوب ترین دسته بندی ها در اینستاگرام می توان به لباس، آرایش، کفش و جواهرات اشاره کرد. به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم در این بخش نگاهی به مزایای خرید فالوور اینستاگرام از هایپرفالو انداخته و در مورد آن صحبت می کنیم. پس می توان از اکسپلور هر فرد فهمید که آن فرد به چه چیزی علاقه مند است. مزیت دیگر، تعامل با آن پیجها و حتی مخاطبانشان است. توجه داشته باشید اینستاگرام به دلیل رقابتی که با تیک تاک دارد، اهمیت زیادی را به ویدیو های ریلز می دهد. اینستاگرام تنها در سال اخیر، ده ها ابزار جدید برای توسعه کسب و کارها معرفی کرده است. لذا نتیجه می گریم که برنامه ریزی محتوایی بسیار بر روی افزایش فالوور تاثیر گذار است. در واقع هشتگ ها به راحتی می توانند تعداد ویو محتوا و در نتیجه تعداد مخاطبین شما را افزایش دهند. در اینستاگرم هر لحظه می توانید محتوای تولید شده خود را منتشر کنید؛ اما آیا مخاطبین شما هر لحظه می توانند آن را ببینند؟ کسانی که می پرسند چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم قطعا به دنبال روش های رایگان برای این کار هستند؛ اما اگر می خواهید سریعا تعداد فالوور های شما زیاد شوند، می توانید سراغ وب سایت مای ممبر بروید و خرید فالوور را انجام دهید. برای جذب فالوور در اینستاگرام راه های زیادی وجود دارند که به بهترین آن ها اشاره کردیم؛ لذا نیازی نیست خیلی ذهن خود را مشغول سوال چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم کنید. همانطور که قبلا اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن اســت علاقه مند به حوزه کاری شما باشند باعث جذب آن ها به پیج اینستاگرام تان مي شود.

اپلیکیشن تردز اینستاگرام چیست؟ دلایل ریزش فالوور خریداری شده اینستاگرام چیست؟ وقتی می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم اول از همه، باید بدانید که الگوریتم اینستاگرام چیست. اینستاگرام شبکه اجتماعی است که مدام الگوریتم آن در حال تغییر و بروزرسانی می باشد. را منتشر کرده است. شما می توانید وضعیت های مورد پسند و برجسته ترین نظرات خود و افرادی که اغلب در پست های شما برچسب گذاری می کنند را مشاهده کنید . این گونه بیشترین بازخورد را از محتوا برای جذب مخاطب دریافت می کنید. شما می توانید مشاهده کنید که کدام دنبال کننده ها پست های شما را هرگز دوست نداشته اند یا درباره آنها نظر نداده اند و چه پستهایی از پیج شما مورد پسند آنها قرار گرفته . باتوجه به اینکه کاربران در اینستاگرام میتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را به همراه کپشن دلخواه منتشر کنند، تعامل در آن بسیار زیاد است. اگر تعداد فالوورها خیلی زیاد باشد ممکن است این زمان بیشتر باشد اما اگر تعداد آن در حد معمول باشد، در کمتر از چند ساعت خدمات خود را دریافت خواهید کرد. خرید پیج اینستاگرام باعث صرفهجویی در زمان میشود و در مدت کم اعتبار برند خود را افزایش میدهید. آیا از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می کنید؟

بنابراین اکانتها و فالوورهای فیک تأثیر مثبت قابل توجهی بر درآمدزایی پیج شما ندارند و میتوانید فالوورهای واقعی را از وبسایتهای معتبر و مشهور فروش فالوور مثل دیجی ممبر، دیجی فالوور، فالوور ارزان و فالوور بند خریداری کنید. در واقع این فالوور های واقعی هستند که بر روی آینده پیج شما تاثیر می گذارند. کارشناسان ما در شویراد می توانند شما را در طراحی بنر تبلیغاتی و سناریو محتوا کمک کنند؛ کافی با راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. این پستها باعث میشوند به صفحه اکسپلور نیز راه یابید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. کمی وقت بگذارید و بهترین پست ها را برای پیج خود انتخاب کنید مطمئن باشید مخاطبان ارزش پیج شما را متوجه می شوند و هر کسی که به پیج شما سری بزند از ممبرهای شما خواهد شد. خب فعلا روش های پایه را بیشتر از این ادامه نمی دهم و در آینده این بخش را تکمیل تر خواهم کرد. توجه ویژه صاحبان کسب و کار به افزایش فالوور به این دلیل است که آنها به این نتیجه رسیدهاند که کاربران جدید زمانی به یک کانال اعتماد بیشتری میکنند که تعداد فالوورهای آن زیاد باشد؛ به همین علت آنها در تلاش هستند تا از طریق برنامه فالوور فیک اینستاگرام یا سایتهایی که فالوورهای واقعی میفروشند، تعداد فالوورهای خود را به کمک برنامه افزایش فالوور اینستاگرام گسترش دهند تا بتوانند اعتماد کاربران جدید را به سمت خود جلب کنند. خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش های افزایش فالوور پیج های اینستاگرامی است. در این میان اینستاگرام از جایگاه ویژهای برای پیشبرد کسب و کار ما برخوردار است.

اینستاگرام سال ها است که به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود؛ حال در این مدت اصلی ترین هدف هر کاربری طبیعتا افزایش فالوور بوده است. اینستاگرام در هر الگوریتم خود، فاکتور های رتبه بندی پیج ها را تغییر می دهد. همچنین اگر شخص جدیدی را دنبال کردید، اینستاگرام مدتی محتواهای او را در اولویت قرار میدهد و به شما نشان میدهد ولی اگر شما واکنشی به آن محتواها نشان ندادید، به این نتیجه میرسد که شما علاقهای به محتوای آن فرد ندارید یا رابطهتان چندان قوی نیست. برای خرید پیج اینستاگرام ( به همراه ) فالوور واقعی از کجا اقدام کنیم؟ تنها سعی کنید هدفمند فعالیت داشته باشید تا مخاطبین واقعی جذب کنید. در چه زمینه ای درون اینستاگرام فعالیت دارید؟ اینستاگرام میتواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات کمک کند. آیم فالوور با سابقه بالا در زمینه خرید و فروش فالوور اینستاگرام ، کیفیت محصولات خود را تضمین میکند. کاربران اینستاگرام به مکانهایی که آنها می شناسند علاقه دارند. اگر برنامه اینستاگرام را کمتر بررسی کنید، فید شما به جای زمانی، بیشتر بر اساس آنچه اینستاگرام فکر می کند مورد ترجیح و علاقه شماست، مرتب می شود. در این روز ها که هر پیجی هدف بر درآمدزایی در اینستاگرام دارد، داشتن تعداد فالوور های زیاد بسیار امر مهمی برای آن ها است. این برنامه کاربر پسند فقط برای سیستم عامل اندروید برنامه نویسی شده است . ضمنا از این نیز خواهیم گفت که چطور میتوانید به جای پاک کردن پستها، آنها را آرشیو کنید. همانطور که می­ دانید یک پست با داشتن تعداد لایک زیاد به اکسپلور می­رود و این تعداد لایک زیاد قطعا از تعداد فالوور زیاد به دست می ­آید. خرید فالورهایی که ساخته شده اند که تنها برای افزایش آمار تعداد فالوررها استفاده میشود کاملا بدون فعالیت هستند.که در نهایت به ضرر پیج شماست با توجه به الگوریتم طراحی شده برای اینستاگرام که در ابتدا پست منتشر شده توسط شما تنهابرای تعدادی از فالوور ها قابل نمایش است.که اگرتوسط آنها بازخوردی دریافت نشود برای بقیه فالورها نمایش داده نمیشود.که قطعا ضرر این روش بیشتر است از سود آن که نمایش ظاهری تعداد بالای فالور صفحه ی شماست میباشد.


دستور پخت کیک هویج گردو همراه با آناناس
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 7:56

درود و هزاران درود به شما قشنگترین هنرمندای خوش ذوق. پگاه اومده با یه دستور استوایی و لذیذ. اول بذار ببینم حال و احوال چطوره، خوبید؟ الهی که دلتون شاد باشه و تنتون سلامت. همه با من بلند بخونید: به سلامتی همه عشق شیرینی­ها، همه کار بلدا، همه خودکفاها خلاصه به سلامتی همه هنرمندا… مگه نه؟؟؟ چه خوبه که شما هستید تا با پختن یه کیک دل عزیزانتون شاد کنید، کامشون شیرین کنید. اینایی که گفتم با بغض، بخاطر احساسی شدنتون بخونید. ناسلامتی هنرمندید و با احساس‌هاااااااا.

خوب این دفعه میخوام دستور یه کیکی رو بهتون بدم که خیلی خوش طعم. من خودم عاشق طعم شکلات و قهوه هستم; ولی از یه زمانی گفتم بسه پگاه همش شکلات، چیزای دیگه هم تست کن. الان دیگه از همه طعم­ها لذت می­برم و میگم واقعاً هر طعمی منحصر بفرده کافیه دل بدی. این حرف نسبت به شیرینی و دسرها جداً صدق میکنه. شما هم نگرشتون تغییر بدید و از طعم­های لذتبخشی که جهان هستی تقدیممون کرده لذت ببرید.

این «کیک هویج گردو و آناناس» خوشمزه که می خوایم درست کنیم طعم میوه‌‌ای و شیرین داره. ترکیبی از آناناس و هویج. اون کرم پنیری رو هم که روش میریزیم نگم براتون که چقدر فوق­‌‌العادش می‌کنه. حتماً این دستور توی لیست کیک‌­هاتون بذارید که درستش کنید.

بریم که یه کیک با طعم متفاوت هویج گردو و آناناس خوشمزه داشته باشیم.

طرز تهیه کیک هویج با گردو و آناناس خوشمزه
طرز تهیه کیک هویج با گردو و آناناس خوشمزه
لیست مواد اولیه کیک هویج و آناناس
کیک هویج+گردو+آناناس
آرد: 2 پیمانه (250 گرم)
بیکینگ پودر: 2 قاشق چایخوری
دارچین آسیاب شده: 2 قاشق چایخوری
جوش شیرین: 1 قاشق چایخوری
نمک: 1/2 قاشق چایخوری
جوز هندی: 1/2 قاشق چایخوری
شکر سفید دانه ریز: 3/4 پیمانه (150 گرم)
شکر قهوه ای: 3/4پیمانه (150 گرم)
تخم مرغ بزرگ: 3 عدد
روغن: 3/4پیمانه (188 میلی لیتر)
عصاره وانیل: 1 قاشق چایخوری ( وانیل پودری : 1/4قاشق چایخوری )
هویج رنده شده: 2 پیمانه (165 گرم)
آناناس خرد شده آبکش شده: 1 پیمانه (220 گرم) (یا 1 پیمانه کشمش به مدت 10 دقیقه در آب گرم خیسانده و با یک پارچه رطوبت آن گرفته شود)
گردوی خرد شده: 1 پیمانه (125 گرم)
فراستینگ
پنیر خامه‌ای نرم شده: 250 گرم
کره هم دمای محیط: 1/2 پیمانه (114 گرم)
عصاره وانیل: 1 قاشق چای‌خوری
کمی نمک
پودر قند: 4 /3 پیمانه ( شما اگر شیرینی کمتر می­‌پسندید، می­‌تونید میزان کمتری استفاده کنید)
گردوی ریز خرد شده: 4 /1 پیمانه (اختیاری)
دستور تهیه کیک هویج گردو و آناناس
اول از همه فر رو با دمای 175 درجه سانتی­گراد گرم کنید. اگر فر برقیه و خیلی داغ میشه دما کمتر کنید. حتما درجه فر خودتون دستتون هست.
قالب کیک 13 × 9 سانتیمتر رو چرب و آرد پاشی کنید و کنار بذارید.
توی یه کاسه مواد خشک که شامل: آرد الک شده، بیکینگ پودر، دارچین، جوش شیرین، نمک و جوز هندی میشه با هم مخلوط کنید.
توی یه کاسه دیگه، شکر سفید و قهوه­ای، تخم مرغ­ها و وانیل رو با هم 4-5 دقیقه مخلوط کنید تا یکدست بشن و پف کنن.
حالا روغن اضافه کنید و کمی هم بزنید.
مواد خشک به این ترکیب اضافه کنید و آرام هم بزنید.
حالا وقتشه که هویج، آناناس (یا کشمش) و گردو رو به خمیر کیک اضافه کنید.
مواد توی قالب مورد نظر بریزید و در فر قرار بدید. اجازه بدید تا 40 دقیقه بپذه. بعد با یه خلال دندونی چاقویی خلاصه یه چیز نوک تیز بعد 40 دقیقه تست کنید ببینید اگر تو مرکز کیک فرو کردید و تمیز اومد بیرون کیک پخته اگر که نه اجازه بدید بیشتر بپذه.
تا کیک خنک بشه میریم که کرم پنیری مورد علاقه من درست کنیم.

دستور تهیه فراستینگ پنیری ( کرم پنیری )
ترکیب پنیر خامه ای و کره هم بزنید تا یکدست بشه.
وانیل و نمک اضافه کنید.
کم کم پودر قند رو اضافه کنید تا به قوام مورد نظر برسه ( مثل سس ). توی لیست مواد اولیه گفتم می تونید از پودر قند کمتری استفاده کنید تا خیلی شیرین نشه. هی ناخنک بزنید تا متوجه بشید تا چه حد شیرین مدنظرتونه.
الان وقتشه کرم رو روی کیک خنک شده بریزید. اگر هم گردو تهیه کردید بپاشید روی سس و لذتش ببرید.

 

خوب دلبرای دوست داشتنی امیدوارم از این دستور خوشتون اومده باشه. حتماً این کیک میوه ای هویج گردو و آناناس رو تستش کنید و اگر دوست داشتید نظرتون بگید.

 

https://irjavan.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%be%d8%ae%d8%aa-%da%a9%db%8c%da%a9-%d9%87%d9%88%db%8c%d8%ac-%da%af%d8%b1%d8%af%d9%88-%d8%a2%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%b3/