عمومی
آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام «قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا»
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 7:30

متن آهنگ قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا علی عبدالمالکی

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم
تو خیانت کردی من حلالت کردم بهش عادت کردی من حلالت کردم
من حلالت کردم من حلالت کردم
دستات تو دست اونه خدا میدونه دارم میشم دیوونه
از دست این زمونه دلم خونه
قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا
دارم میمیرم من بی صدا

 آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام «قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا»


دوره پاکسازی پوست تهران فاطمه حبشی
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 8:42

همه چیز در مورد مراقبت از پوست

همه چیز درباره پاکسازی پوست

پاکسازی صورت امروزه به یکی از روش های عملی تقویت و جوانسازی پوست تبدیل شده است. با این روش افراد می توانند پوستی شاداب و سالم داشته باشند. زندگی در شهرهای بزرگ و آلودگی هوا می تواند یکی از دلایل نیاز به پاکسازی پوست باشد. برای بسیاری از افراد، به خصوص خانم ها، مقوله زیبایی با دیدن چهره خود در آینه در اولویت است. اگر از پوست خود راضی نیستید، این مشکل برای شما احساسات منفی ایجاد می کند و باعث افت سطح اعتماد به نفس شما می شود. اگر احساس می کنید که پوست صورت شما دارای نقاط سیاه بسیار ریز در نقاط مختلف است. این زمانی است که پوست صورت شما نیاز به پاکسازی دارد. برای دانستن بیشتر تا انتهای مقاله پاکسازی پوست صورت با ما همراه باشید.

روش های مختلف تمیز کردن پوست صورت

پاکسازی پوست صورت تقریباً یک فرآیند بسیار ساده است که شامل چندین مرحله است و این مراحل عبارتند از:

عطرها

لکه های سیاه را از بین ببرید

بسته به نوع پوست خود از ماسک های مختلفی استفاده کنید

از مواد لایه بردار استفاده کنید.

استفاده از مرطوب کننده ها و مرطوب کننده های پوست

یکی از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست لایه برداری است، این روش را می توان زیر نظر متخصص پوست در منزل و یا در کلینیک زیبایی انجام داد.

حدس بزن! اگر جوش های سرسیاه زیادی روی صورت خود دارید و نوع پوست خاصی دارید، در کلینیک زیبایی لایه برداری انجام دهید.

البته افراد زیادی هستند که پوست معمولی دارند و نیاز به لایه برداری و پاکسازی دارند. شما می توانید این کار را در خانه با استفاده از مواد طبیعی یا محصولات موجود در اکثر داروخانه ها انجام دهید. هنگامی که افراد برای تمیز کردن پوست خود به سالن زیبایی مراجعه می کنند، متخصص این کار را با ابزارهای مختلفی مانند میکروسوزن انجام می دهد. علاوه بر عوامل ذکر شده، عوامل مختلف دیگری نیز در پاکسازی پوست صورت نقش دارند.

این شامل:

صورتت را بشوی

قبل از خواب صورت خود را بشویید

صورت خود را با آب سرد بشویید

استفاده از محصولات پاک کننده آرایشی

شستشوی صورت: برای پاکسازی پوست صورت از محصولات آرایشی و بهداشتی و سایر آلودگی های محیطی، لازم است چندین بار در طول روز پوست صورت با آب شسته شود. معمولا دو یا سه بار در روز کافی است و سپس باید از تونر مناسب پوست خود استفاده کنید تا آلودگی های سطح پوست پاک شود. پس از آن، اولویت استفاده از کرم مرطوب یا مرطوب روی سطح پوست است.

قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را بشویید: یکی از عوامل مهم و مهم در حفظ سلامت صورت، شستن آن قبل از خواب است. به دلیل طبیعت در طول روز سطح پوست صورت پوشیده از روغن ها یا روغن هایی است که در اثر تعریق پوست تولید می شوند. در نتیجه شستن صورت قبل از خواب برای از بین بردن این آلودگی ها ضروری است.

شستن صورت با آب سرد: بسیاری از افراد عادت دارند صورت خود را با آب گرم بشویند، این ممکن است به دلیل عدم آگاهی یا برخی مشکلات مانند سینوزیت باشد. اما شستن صورت با آب داغ برای پوست مضر است و چربی های مفید را از سطح پوست پاک می کند. بنابراین از شستن صورت خود با حمام داغ خودداری کنید

از پاک‌کننده‌های آرایش استفاده کنید: سعی کنید هنگام خواب تمام آرایش را از روی پوست خود پاک کنید. از آنجایی که بسیاری از برندهای لوازم آرایشی ضد آب هستند و آب به داخل پوست نفوذ نمی کند، لوازم آرایشی پاک کننده یکی از نیازهای مهم برای پاکسازی پوست صورت خواهد بود. توجه داشته باشید که در بازار لوازم آرایشی، پاک کننده های آرایشی با برندهای مختلف برای انواع پوست تولید می شود. برای هر فردی مهم است که نوع پوست خود را بشناسد و یک پاک کننده آرایشی برای پوست خود بخرد. اگر پوست حساسی دارید، سعی کنید از پاک کننده های ملایم استفاده کنید یا اگر پوست چرب دارید، پاک کننده هایی بخرید که حاوی اسید سالیسیلیک هستند. توصیه ما این است که اگر پوست خشکی دارید، بهتر است کرم های پاک کننده ای بخرید که به مرطوب شدن پوست شما کمک می کند.

بهترین زمان برای تمیز کردن پوست صورت

اگر قصد تمیز کردن صورت خود را در منزل دارید، بهتر است در ساعاتی که از خانه بیرون نمی روید شروع کنید. به عنوان مثال تمیز کردن پوست در آخر شب بسیار راحت است، زیرا پس از این فرآیند در خانه آرامش خواهید داشت و پوست شما در معرض آلودگی های محیطی قرار نمی گیرد. پس از پاکسازی، از مرطوب کننده و مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. از آنجایی که لایه های پوست پس از پاکسازی تمایل به جذب مواد مفید دارند، با استفاده از تقویت کننده های پوست و ماسک های مختلف، پوست خود را شاداب و سالم کنید.

در مورد پاکسازی پوست صورت در کلینیک های زیبایی، پزشک مخصوص کرم هایی با خاصیت مرطوب کنندگی خاص برای پوست شما تولید می کند. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در خصوص پاکسازی پوست صورت می توانید با مجموعه کلینیک مایا ما تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان مجرب استفاده کنید.

درمان این مجموعه به شما کمک می کند تا با کمک پزشکان حرفه ای در محیطی زیبا و صمیمی با قیمتی مناسب، پوست خود را تا حد امکان حفظ و زیبا کنید.

ادامه پست: دوره پاکسازی پوست تهران دکتر فاطمه حبشی