عمومی
ویلای دو طبقه با سه واحد مجزا به متراژ 500 متر در شلمان
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 9:25

این ملک در منطقه شلمان قرار دارد. شلمان در مسیر لنگرود- رودسر است و از نظر دسترسی موقعیت مناسبی دارد. تمامی مراکز خرید، رفاهی از جمله سوپرمارکت، کافه و رستوران، فروشگاه های زنجیره ای و غیره در دسترس شما قرار دارند. https://amlakarman.com/property-location/chamkhaleh-road-apartment-and-house/ 

طراحی این ویلا به گونه ای است که طبقه اول آن به متراژ 218 متر و به صورت نیم دوبلکس است و دو واحد مجزا به متراژهای 110 و 118 متر در طبقه دوم قرار دارد و بعلاوه یک واحد 45 متری که به صورت سرایداری درنظر گرفته شده است. کل ملک نیز به صورت یکجا به فروش می رسد.

طراحی طبقه اول به گونه ای است که سالن پذیرایی و آشپزخانه در قسمت پایینی و سه اتاق خواب در قسمت بالا قرار دارند. پوشش کف از نوع سرامیک است. در آشپزخانه این واحد دوبلکس کابینت ها از نوع ام دی اف است و گاز رومیزی و هود در آن نصب شده است. سیستم سرمایشی از نوع اسپیلت و سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است. این ویلا مجهز به استخر هم می باشد که جزء مشاعات ساختمان است. همچنین قابل ذکر می باشد که ورودی دو واحد بالایی به صورت جداگانه و مجزا از واحد پایینی است.

امتیازات و امکانات این ویلا شامل موارد زیر است:

سند تک برگ
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
پنجره دو جداره
تراس
انباری
کمد دیواری

دسترسی های این ویلا به صورت زیر است: املاک آرمان

فاصله تا لنگرود 10دقیقه
فاصله تا رودسر 5 دقیقه
فاصله تا ساحل 15 دقیقه

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 5218                                                                    مساحت زمین (مترمربع): 500 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 500 مترمربع                                            اتاق ها: 3

قیمت کل (تومان): 20 میلیارد                                                      سال ساخت: 1393

وضعیت: برای فروش                                                                  تعداد کل طبقات: 2

قیمت هر متر مربع (تومان): 40000000

 

امکانات
آیفون تصویری

استخر

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

گاز رومیزی

هود

https://amlakarman.com/property-location/langroud-land/

نمای ساختمان
سنگ


بهترین ردیاب خودرو تعریف شده
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 6:56

 

بنابراین در بسیاری از موارد همچون سرقت وسیله نقلیه یا مفقودی، چنین سیستمی کارایی ندارد. اکثر شرکتهای معتبر و عرضه کننده ردیاب خودرو در بازار رقابتی امروز، دارای خدمات تعویض قطعات و حتی تعویض دستگاه هستند بنابراین اگر ردیاب شما دچار مشکل گردید و یا در اثر ضربه و موارد دیگر دچار اختلال شد، می توانید براحتی از این خدمات بهره ببرید. با استفاده از ردیابی که کیفیت و امکاناتی همچون ردیابی دقیق بصورت آنلاین و آفلاین، شنود داخل کابین، خاموش کردن خودرو از راه دور، ارسال پیامک در صورت روشنشدن یا ضربهخودرن به خودرو، تعیین محدودهجغرافیایی و ضدآب و ضربه بودن به راحتی میتوانید در سراسر ایران خودروی خود را ردیابی کنید؛ همچنین در صورتی که خودرو به سرقت رفت با همکاری پلیس در سریعترین زمان ممکن بتوانید سارق را دستگیر کنید. به محض حرکت خودرو خاموش و یا جابهجا شدن در محور عمودی، صاحب خودرو بر روی تلفن همراه خود یک هشدار از طرف اپلیکیشن ردیاب خودرو بهیاب دریافت میکند. 

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

ردیاب سیمی : این ردیابها پر استفادهترین مدل ردیابهای خودرو هستند که با یک سیم به صورت مستقیم به باتری متصل شده و از آن انرژی دریافت میکنند همانند ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920 و ردیاب خودرو کوبان . ردیاب خودرو جی پی اس ترکر مدل 108A دارای حالت خواب هوشمند است و به همین دلیل بعد از هر بار شارژ دستگاه میتوانید تا 6 ماه از آن استفاده کنید. ردیاب خودرو بوسیله جی پی اس طول و عرض جغرافیایی وسیله نقلیه را بهدست میآورد. قیمت جی پی اس خودرو چقدر است؟ خرید و قیمت جی پی اس خودرو باکیفیت بسته به امکانات، کشور سازنده و خدماتی که شرکت ارائه میدهد، متغیر خواهد بود. هنگام خرید ردیاب حتما این موضوع را در نظر داشتهباشید که نمونه ی اصل ردیاب را از نمایندگیهای فروش معتبری چون شرکت رادار تهیه کنید و همچنین به پشتیبانی و گارانتی آن توجه فرمایید. در این مورد لازم است به آرامی سپر جلو یا عقب ماشین را در بیاورید و ردیاب مورد نظر در داخل آن نصب کنید. نصب ردیاب خودرو، خدمات پس از فروش و پشتیبانی بعد از جستجو و خرید ردیاب در اولویت بعدی قرار دارد. ردیاب خودرو چیست هر آنچه لازم است درباره ردیاب خودرو بدانید ردیاب خودرو وسیله ای کوچک مانند دزدگیر است که سیم کارت داخل آن قرار می گیرد و به کمک آن صاحب خودرو می تواند از محل دقیق خودرو خود آگاه باشد و آن را ردیابی کند.

 

البته این مکان برای قرار دادن ردیاب های آهن ربایی توصیه نمی شود زیرا به احتمال زیاد با آنتن دهی ضعیف دستگاه مواجه خواهید شد. داشبورد ماشین، یکی از مکان های رایج و مناسب برای نصب ردیاب خودرو است. معمولا متخصصین نصب به علت سادگی در برقراری اتصال بین برق خودرو و ردیاب، داشبورد خودرو را پیشنهاد می دهند. با توجه به اینکه بیشترین سیمکشی خودرو زیر داشبورد ماشین است قسمت زیر فرمان ماشین می تواند محلی مناسب برای نصب ردیاب خودرو باشد. محل های مناسب برای نصب ردیاب خودرو، بهترین محل را انتخاب کنید! مخفی بودن و سهولت به دسترسی از دو ویژگی مهم محل نصب ردیاب خودرو به شمار می رود. این ردیاب نمانند ردیاب GP021 در ابعاد کوچک ۸ در ۵ سانتی متری طراحی شده است که نصب آن را در داخل خودرو بسیار ساده و سریع کرده است. ردیاب خودرو باید به صورت مخفی در داخل و یا خارج ماشین نصب شود تا سارقان نتوانند به سرعت و آسانی آن را پیدا کنند.

 

اما در میان این همه ویژگی موردی گه شاید دغدغهی خیلی از افراد باشد این است که ممکن است آنان به خاطر داشتن گوشیهای IOS قادر نباشند از اپلیکیشن gps ماشین استفاده کنند! اپلیکیشن رادار هم برای گوشیهای اندرویدی و هم IOS طراحی شده و حتی نسخه تحت وب نیز دارد. چرا که نرم افزار بسیاری از GPSهایی که در بازار وجود دارند تنها برای گوشیهای اندرویدی مناسب است.اما نگران این موضوع نباشید چرا که رادار فکر این جایش را هم کرده است. نمایندگی های نصب ما در سراسر ایران ، دوره های تخصصی و تجربه طولانی در زمینه نصب جی پی اس دارند . 3. از خصوصیت بهترین ردیابهای ماشین این است که توجه ویژهای به مشاغلی دارند که با ناوگان کار میکنند و اینجاست که دسترسی به گزارش مکان و رویدادها امری مهم به شمار می رود. به این ترتیب افراد میتوانند موقعیت را در تجهیزات الکترونیکی همراه خود مشاهده کرده و نسبت به آن مسیریابی کنند. This has been creat᠎ed by GSA  Co ntent Generato᠎r DEMO!


آموزش نظافت چرم در اهواز
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 8:2


امروزه بیشتر خانم ها به دنبال پوستی زیبا، جوان و شاداب هستند و می خواهند با موثرترین تکنیک ها و روش ها آن را تمیز نگه دارند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پاکسازی پوست چیست؟ چگونه تمیز کردن پوست را به صورت حرفه ای یاد بگیریم؟

اگر می خواهید پاسخ این نوع سوالات را بیابید و همچنین ساکن شهر پایتخت اهواز هستید و می خواهید در بهترین دوره آموزش مراقبت از پوست در اهواز (خوزستان) ثبت نام کنید، توصیه می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. با من همراه باشید زیرا در این مقاله قصد دارم شما را با مفهوم پاکسازی پوست، اهداف آن آشنا کنم و بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در اهواز را به شما معرفی کنم تا با مطالعه این مقاله بلافاصله آموزش ببینید. تا حد امکان وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید و درآمد کسب کنید



پاکسازی پوست به چه معناست؟

پاکسازی یکی از راه ها و روش های حفظ و محافظت از پوست است که آلودگی ها و مشکلات پوستی را تا حد امکان از بین می برد و به پوست صورت طراوت، طراوت و آرامش می بخشد. البته ناگفته نماند که اگر به جامع ترین روتین پاکسازی صورت اهواز بپیوندید، پوست شما یا مشتریانتان به صورت حرفه ای و کاملاً از هرگونه آلودگی و نگرانی های پوستی مانند آکنه، لک و غیره پاک می شود.



اهداف پاکسازی پوست

پاکسازی سلول های مرده: در این مرحله پوست صورت حامل سلول های مرده کاملا تمیز می شود. انجام صحیح و حرفه ای آن را فراموش نکنید، زیرا پوست صورت حساس است و در صورت عدم رعایت قوانین و حساسیت پوست، تورم و .... می تواند مشکلات پوستی مانند ایجاد برای مدت طولانی ایجاد کند

از بین برنده انواع ناخالصی ها و چربی های اضافی: مجموعه ای از غدد چربی و چربی که فقط روی سطح پوست صورت قرار می گیرند و وظیفه مرطوب نگه داشتن پوست را بر عهده دارند و گاهی اوقات چربی می تواند در بافت باشد. و پوست ها را جمع آوری کنید. و به مرور زمان می تواند مشکلات پوستی ایجاد کند. بنابراین با کمک شستن صورت می توان چربی روی پوست را کنترل کرد.

تامین خون، آبرسانی و ویتامینه شدن پوست: برخی از روش های پاکسازی از ضدعفونی و ماساژ صورت استفاده می کنند که می تواند به بهبود خون رسانی کمک کند. کرم ها و لوسیون های مخصوصی که در برخی روش های پاکسازی استفاده می شود، پوست را مرطوب و ویتامینه می کند. نکته: برای آبرسانی و تغذیه پوست صورت، از محصولات مراقبتی باکیفیت استفاده کنید تا به پوست مشتریان آسیبی وارد نشود و شهرت حرفه ای خود را دوچندان کنید. آموزش پاکسازی پوست در بجنورد 



شناخت انواع پوست

یکی از مهم ترین مراحل در پاکسازی و درمان صورت، مشاوره با متخصصین و افراد ماهر در زمینه زیبایی است، در این مرحله می توانید به طور کامل به نوع پوست خود و نحوه مراقبت از آن پی ببرید. در دوره پوشش در اهواز بحث جامع تری در این زمینه انجام شد. طبقه بندی انواع پوست به شرح زیر است:

پوست چرب: این نوع پوست معمولا براق و چرب است و با منافذ و آکنه همراه است.

خشکی پوست: اینها با منافذ کوچک و لکه هایی همراه است که پوست را کشیده می شود.

پوست های خشک و حساس: این نوع پوست ها شبیه پوست های خشک هستند، اما با این تفاوت که کمی حساس تر و مستعد التهاب هستند.

پوست مختلط: دو قسمت U صورت (یعنی کنار لب و زیر چشم) و قسمت T صورت (یعنی پیشانی و چانه چرب) نیز خشک و کشش معینی است. در پوست ها دیده می شود.



فواید پاکسازی پوست چیست؟

امکان کاهش نقاط جوش

بهبود شادابی و شفافیت پوست

انتقال حس آرامش و سبکی به پوست

پاکسازی یک راه آسان برای جوانسازی پوست است

پاکسازی به سم زدایی پوست کمک می کند.

یک راه عالی برای خلاص شدن از شر جوش ها و جوش های سر سیاه

نظافت فواید زیادی دارد که در این قسمت به برخی از آنها پرداخته می شود. اگر می خواهید از تمام مزایای پاکسازی چشم مطلع شوید به شما توصیه می کنم در دوره کامل پاکسازی چشم در درهواز ثبت نام کنید تا در اولین فرصت به عنوان متخصص و حرفه ای از نظر پاکسازی صورت وارد بازار شوید. .



بعد از پاکسازی صورت چه کنیم؟  دوره فیشیال پوست در گرگان 

پس از پاکسازی، مقدار زیادی آب بنوشید

تا چند روز پس از پاکسازی از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

میوه ها و سبزیجات بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

پوست خود را به آرامی و با استفاده از یک حوله تمیز بشویید.

از رفتن به مکان های گرم، استخر، سونا و غیره خودداری کنید. که باعث عرق کردن پوست می شود.



آیا می توانم بعد از اتمام فیشور در اهواز فیشور انجام دهم؟

بله، پس از گذراندن دوره چرم نظافتی در اهواز می توانید پوست خود یا مشتریانتان را تمیز کنید و درآمد زیادی کسب کنید. پس برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه مراقبت از پوست در اهواز با من تماس بگیرید و من شما را برای عضویت در آموزشگاه مراقبت از پوست در اهواز راهنمایی خواهم کرد.



بعد از دوره صورت در اهواز چه کارهایی می توانید انجام دهید؟

اگر با دقت و حوصله به توضیحات و توصیه های داده شده در آموزش پاکسازی پوست در اهواز گوش دهید و تمرینات دوره را به درستی دنبال کنید، بدون شک با کمی تلاش و تلاش می توانید به سرعت وارد عرصه پاکسازی صورت و کار شوید. . مرد و کسب درآمد