عمومی
آهنگ جدید معین زد به نام «من میخوام کنار من باشی که من پیر بشم»
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 7:48

متن آهنگ من میخوام کنار من باشی که من پیر بشم معین زد

 

سر صبح صدای سوت کتری من و تو تو و موهای مشکی
هیشکی نمیادش آخه بعد تو
کمه خب هرچی نگاهت میکنم کمه خب میخوام بخورم همه غمتو
تو فوت شمع تولدتو
پردرو کنار کشیدی آفتاب رو صورتم خوابیما ولی تو انگار نه که نه انگار اصلا
آب نپاش رو من سر صبح حرص منو در نیار تو که اگه من بلند شم پا میذاری به فرار
سر صبح آسمون خاکستریه تا دوست دارمو بهم بگی هی
خندهاتم شیرینه عشقم محشره شگرد دلبریه
آسمون خاکستریه تا دوست دارمو بهم بگی هی
خندهاتم شیرینه عشقم محشره شگرد دلبریه
سر صبح صدای سوت کتری من و تو تو و موهای مشکی
هیشکی نمیادش آخه بعد تو
هر روز بیشتر از قبل نمیخوام باشی جلو چشم هی
اعتیاد پیدا کردم بهت تو داره بالا میره دوز عشقت
چنتا رز قرمز هر روز بهت کادو میدم
من میخوام بخندی تو فقط چون تورو با خنده هات دیدم
من میخوام کنار من باشی که من پیر بشم تو پیر زن
گوشام سنگین بشه اما باز بگم ساز دلتو بزن
یاد بیست سالگی بیوفتیم بریم پارک ولو رو نیمکتا
یه بطری نشونی بذاریم ولی حیف میره تیرا خطا
با دستام که دارن میلرزن دستاتی تورو بگیرم
بگم مرگ واسه همس اما بذار قبل تو من بمیرم

 

https://musicdel.ir/single-tracks/165868/


ویلای دو طبقه با سه واحد مجزا به متراژ 500 متر در شلمان
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 9:25

این ملک در منطقه شلمان قرار دارد. شلمان در مسیر لنگرود- رودسر است و از نظر دسترسی موقعیت مناسبی دارد. تمامی مراکز خرید، رفاهی از جمله سوپرمارکت، کافه و رستوران، فروشگاه های زنجیره ای و غیره در دسترس شما قرار دارند. https://amlakarman.com/property-location/chamkhaleh-road-apartment-and-house/ 

طراحی این ویلا به گونه ای است که طبقه اول آن به متراژ 218 متر و به صورت نیم دوبلکس است و دو واحد مجزا به متراژهای 110 و 118 متر در طبقه دوم قرار دارد و بعلاوه یک واحد 45 متری که به صورت سرایداری درنظر گرفته شده است. کل ملک نیز به صورت یکجا به فروش می رسد.

طراحی طبقه اول به گونه ای است که سالن پذیرایی و آشپزخانه در قسمت پایینی و سه اتاق خواب در قسمت بالا قرار دارند. پوشش کف از نوع سرامیک است. در آشپزخانه این واحد دوبلکس کابینت ها از نوع ام دی اف است و گاز رومیزی و هود در آن نصب شده است. سیستم سرمایشی از نوع اسپیلت و سیستم گرمایشی از نوع پکیج و رادیاتور است. این ویلا مجهز به استخر هم می باشد که جزء مشاعات ساختمان است. همچنین قابل ذکر می باشد که ورودی دو واحد بالایی به صورت جداگانه و مجزا از واحد پایینی است.

امتیازات و امکانات این ویلا شامل موارد زیر است:

سند تک برگ
آیفون تصویری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
پنجره دو جداره
تراس
انباری
کمد دیواری

دسترسی های این ویلا به صورت زیر است: املاک آرمان

فاصله تا لنگرود 10دقیقه
فاصله تا رودسر 5 دقیقه
فاصله تا ساحل 15 دقیقه

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 5218                                                                    مساحت زمین (مترمربع): 500 مترمربع

مساحت ملک (مترمربع): 500 مترمربع                                            اتاق ها: 3

قیمت کل (تومان): 20 میلیارد                                                      سال ساخت: 1393

وضعیت: برای فروش                                                                  تعداد کل طبقات: 2

قیمت هر متر مربع (تومان): 40000000

 

امکانات
آیفون تصویری

استخر

پارکینگ

پکیج و رادیاتور

پوشش کف سرامیکی

درب ضد سرقت

راه جدا

سرویس بهداشتی و حمام ایرانی

سرویس بهداشتی و حمام فرنگی

گاز رومیزی

هود

https://amlakarman.com/property-location/langroud-land/

نمای ساختمان
سنگ


بهترین ردیاب خودرو تعریف شده
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 6:56

 

بنابراین در بسیاری از موارد همچون سرقت وسیله نقلیه یا مفقودی، چنین سیستمی کارایی ندارد. اکثر شرکتهای معتبر و عرضه کننده ردیاب خودرو در بازار رقابتی امروز، دارای خدمات تعویض قطعات و حتی تعویض دستگاه هستند بنابراین اگر ردیاب شما دچار مشکل گردید و یا در اثر ضربه و موارد دیگر دچار اختلال شد، می توانید براحتی از این خدمات بهره ببرید. با استفاده از ردیابی که کیفیت و امکاناتی همچون ردیابی دقیق بصورت آنلاین و آفلاین، شنود داخل کابین، خاموش کردن خودرو از راه دور، ارسال پیامک در صورت روشنشدن یا ضربهخودرن به خودرو، تعیین محدودهجغرافیایی و ضدآب و ضربه بودن به راحتی میتوانید در سراسر ایران خودروی خود را ردیابی کنید؛ همچنین در صورتی که خودرو به سرقت رفت با همکاری پلیس در سریعترین زمان ممکن بتوانید سارق را دستگیر کنید. به محض حرکت خودرو خاموش و یا جابهجا شدن در محور عمودی، صاحب خودرو بر روی تلفن همراه خود یک هشدار از طرف اپلیکیشن ردیاب خودرو بهیاب دریافت میکند. 

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

ردیاب سیمی : این ردیابها پر استفادهترین مدل ردیابهای خودرو هستند که با یک سیم به صورت مستقیم به باتری متصل شده و از آن انرژی دریافت میکنند همانند ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920 و ردیاب خودرو کوبان . ردیاب خودرو جی پی اس ترکر مدل 108A دارای حالت خواب هوشمند است و به همین دلیل بعد از هر بار شارژ دستگاه میتوانید تا 6 ماه از آن استفاده کنید. ردیاب خودرو بوسیله جی پی اس طول و عرض جغرافیایی وسیله نقلیه را بهدست میآورد. قیمت جی پی اس خودرو چقدر است؟ خرید و قیمت جی پی اس خودرو باکیفیت بسته به امکانات، کشور سازنده و خدماتی که شرکت ارائه میدهد، متغیر خواهد بود. هنگام خرید ردیاب حتما این موضوع را در نظر داشتهباشید که نمونه ی اصل ردیاب را از نمایندگیهای فروش معتبری چون شرکت رادار تهیه کنید و همچنین به پشتیبانی و گارانتی آن توجه فرمایید. در این مورد لازم است به آرامی سپر جلو یا عقب ماشین را در بیاورید و ردیاب مورد نظر در داخل آن نصب کنید. نصب ردیاب خودرو، خدمات پس از فروش و پشتیبانی بعد از جستجو و خرید ردیاب در اولویت بعدی قرار دارد. ردیاب خودرو چیست هر آنچه لازم است درباره ردیاب خودرو بدانید ردیاب خودرو وسیله ای کوچک مانند دزدگیر است که سیم کارت داخل آن قرار می گیرد و به کمک آن صاحب خودرو می تواند از محل دقیق خودرو خود آگاه باشد و آن را ردیابی کند.

 

البته این مکان برای قرار دادن ردیاب های آهن ربایی توصیه نمی شود زیرا به احتمال زیاد با آنتن دهی ضعیف دستگاه مواجه خواهید شد. داشبورد ماشین، یکی از مکان های رایج و مناسب برای نصب ردیاب خودرو است. معمولا متخصصین نصب به علت سادگی در برقراری اتصال بین برق خودرو و ردیاب، داشبورد خودرو را پیشنهاد می دهند. با توجه به اینکه بیشترین سیمکشی خودرو زیر داشبورد ماشین است قسمت زیر فرمان ماشین می تواند محلی مناسب برای نصب ردیاب خودرو باشد. محل های مناسب برای نصب ردیاب خودرو، بهترین محل را انتخاب کنید! مخفی بودن و سهولت به دسترسی از دو ویژگی مهم محل نصب ردیاب خودرو به شمار می رود. این ردیاب نمانند ردیاب GP021 در ابعاد کوچک ۸ در ۵ سانتی متری طراحی شده است که نصب آن را در داخل خودرو بسیار ساده و سریع کرده است. ردیاب خودرو باید به صورت مخفی در داخل و یا خارج ماشین نصب شود تا سارقان نتوانند به سرعت و آسانی آن را پیدا کنند.

 

اما در میان این همه ویژگی موردی گه شاید دغدغهی خیلی از افراد باشد این است که ممکن است آنان به خاطر داشتن گوشیهای IOS قادر نباشند از اپلیکیشن gps ماشین استفاده کنند! اپلیکیشن رادار هم برای گوشیهای اندرویدی و هم IOS طراحی شده و حتی نسخه تحت وب نیز دارد. چرا که نرم افزار بسیاری از GPSهایی که در بازار وجود دارند تنها برای گوشیهای اندرویدی مناسب است.اما نگران این موضوع نباشید چرا که رادار فکر این جایش را هم کرده است. نمایندگی های نصب ما در سراسر ایران ، دوره های تخصصی و تجربه طولانی در زمینه نصب جی پی اس دارند . 3. از خصوصیت بهترین ردیابهای ماشین این است که توجه ویژهای به مشاغلی دارند که با ناوگان کار میکنند و اینجاست که دسترسی به گزارش مکان و رویدادها امری مهم به شمار می رود. به این ترتیب افراد میتوانند موقعیت را در تجهیزات الکترونیکی همراه خود مشاهده کرده و نسبت به آن مسیریابی کنند. This has been creat᠎ed by GSA  Co ntent Generato᠎r DEMO!


آموزش نظافت چرم در اهواز
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 8:2


امروزه بیشتر خانم ها به دنبال پوستی زیبا، جوان و شاداب هستند و می خواهند با موثرترین تکنیک ها و روش ها آن را تمیز نگه دارند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پاکسازی پوست چیست؟ چگونه تمیز کردن پوست را به صورت حرفه ای یاد بگیریم؟

اگر می خواهید پاسخ این نوع سوالات را بیابید و همچنین ساکن شهر پایتخت اهواز هستید و می خواهید در بهترین دوره آموزش مراقبت از پوست در اهواز (خوزستان) ثبت نام کنید، توصیه می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. با من همراه باشید زیرا در این مقاله قصد دارم شما را با مفهوم پاکسازی پوست، اهداف آن آشنا کنم و بهترین آموزشگاه پاکسازی پوست در اهواز را به شما معرفی کنم تا با مطالعه این مقاله بلافاصله آموزش ببینید. تا حد امکان وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید و درآمد کسب کنید



پاکسازی پوست به چه معناست؟

پاکسازی یکی از راه ها و روش های حفظ و محافظت از پوست است که آلودگی ها و مشکلات پوستی را تا حد امکان از بین می برد و به پوست صورت طراوت، طراوت و آرامش می بخشد. البته ناگفته نماند که اگر به جامع ترین روتین پاکسازی صورت اهواز بپیوندید، پوست شما یا مشتریانتان به صورت حرفه ای و کاملاً از هرگونه آلودگی و نگرانی های پوستی مانند آکنه، لک و غیره پاک می شود.



اهداف پاکسازی پوست

پاکسازی سلول های مرده: در این مرحله پوست صورت حامل سلول های مرده کاملا تمیز می شود. انجام صحیح و حرفه ای آن را فراموش نکنید، زیرا پوست صورت حساس است و در صورت عدم رعایت قوانین و حساسیت پوست، تورم و .... می تواند مشکلات پوستی مانند ایجاد برای مدت طولانی ایجاد کند

از بین برنده انواع ناخالصی ها و چربی های اضافی: مجموعه ای از غدد چربی و چربی که فقط روی سطح پوست صورت قرار می گیرند و وظیفه مرطوب نگه داشتن پوست را بر عهده دارند و گاهی اوقات چربی می تواند در بافت باشد. و پوست ها را جمع آوری کنید. و به مرور زمان می تواند مشکلات پوستی ایجاد کند. بنابراین با کمک شستن صورت می توان چربی روی پوست را کنترل کرد.

تامین خون، آبرسانی و ویتامینه شدن پوست: برخی از روش های پاکسازی از ضدعفونی و ماساژ صورت استفاده می کنند که می تواند به بهبود خون رسانی کمک کند. کرم ها و لوسیون های مخصوصی که در برخی روش های پاکسازی استفاده می شود، پوست را مرطوب و ویتامینه می کند. نکته: برای آبرسانی و تغذیه پوست صورت، از محصولات مراقبتی باکیفیت استفاده کنید تا به پوست مشتریان آسیبی وارد نشود و شهرت حرفه ای خود را دوچندان کنید. آموزش پاکسازی پوست در بجنورد 



شناخت انواع پوست

یکی از مهم ترین مراحل در پاکسازی و درمان صورت، مشاوره با متخصصین و افراد ماهر در زمینه زیبایی است، در این مرحله می توانید به طور کامل به نوع پوست خود و نحوه مراقبت از آن پی ببرید. در دوره پوشش در اهواز بحث جامع تری در این زمینه انجام شد. طبقه بندی انواع پوست به شرح زیر است:

پوست چرب: این نوع پوست معمولا براق و چرب است و با منافذ و آکنه همراه است.

خشکی پوست: اینها با منافذ کوچک و لکه هایی همراه است که پوست را کشیده می شود.

پوست های خشک و حساس: این نوع پوست ها شبیه پوست های خشک هستند، اما با این تفاوت که کمی حساس تر و مستعد التهاب هستند.

پوست مختلط: دو قسمت U صورت (یعنی کنار لب و زیر چشم) و قسمت T صورت (یعنی پیشانی و چانه چرب) نیز خشک و کشش معینی است. در پوست ها دیده می شود.



فواید پاکسازی پوست چیست؟

امکان کاهش نقاط جوش

بهبود شادابی و شفافیت پوست

انتقال حس آرامش و سبکی به پوست

پاکسازی یک راه آسان برای جوانسازی پوست است

پاکسازی به سم زدایی پوست کمک می کند.

یک راه عالی برای خلاص شدن از شر جوش ها و جوش های سر سیاه

نظافت فواید زیادی دارد که در این قسمت به برخی از آنها پرداخته می شود. اگر می خواهید از تمام مزایای پاکسازی چشم مطلع شوید به شما توصیه می کنم در دوره کامل پاکسازی چشم در درهواز ثبت نام کنید تا در اولین فرصت به عنوان متخصص و حرفه ای از نظر پاکسازی صورت وارد بازار شوید. .



بعد از پاکسازی صورت چه کنیم؟  دوره فیشیال پوست در گرگان 

پس از پاکسازی، مقدار زیادی آب بنوشید

تا چند روز پس از پاکسازی از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

میوه ها و سبزیجات بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

پوست خود را به آرامی و با استفاده از یک حوله تمیز بشویید.

از رفتن به مکان های گرم، استخر، سونا و غیره خودداری کنید. که باعث عرق کردن پوست می شود.



آیا می توانم بعد از اتمام فیشور در اهواز فیشور انجام دهم؟

بله، پس از گذراندن دوره چرم نظافتی در اهواز می توانید پوست خود یا مشتریانتان را تمیز کنید و درآمد زیادی کسب کنید. پس برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه مراقبت از پوست در اهواز با من تماس بگیرید و من شما را برای عضویت در آموزشگاه مراقبت از پوست در اهواز راهنمایی خواهم کرد.



بعد از دوره صورت در اهواز چه کارهایی می توانید انجام دهید؟

اگر با دقت و حوصله به توضیحات و توصیه های داده شده در آموزش پاکسازی پوست در اهواز گوش دهید و تمرینات دوره را به درستی دنبال کنید، بدون شک با کمی تلاش و تلاش می توانید به سرعت وارد عرصه پاکسازی صورت و کار شوید. . مرد و کسب درآمد


تیک آبی اینستاگرام چیست؟ آموزش 0 تا 100 نحوه داشتن آن
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 8:12

تیک آبی اینستاگرام چگونه است؟ آیا شم هم جزو کسانی هستید که قصد دارید یک تیک آبی را برای اینستاگرام خود درنظر بگیرید. در این مقاله می‌خوایهم به صورت اجمالی راجع به شرایط گرفتن این نوع تیک‌های آبی و احراز هویت را در اینستاگرام صحبت کنیم و شما ار با موضوعات مختلفی از جمله نحوه گرفتن، نکات و شرایط آن، مزیت‌ها و پرسش متداول را به شما ارائه نمایند. در این تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از این مطالب آگاه شوید.

 

آشنایی با تیک اینستاگرام

حتما شما هم جزو کسانی هستید که تیک‌های آبی را در فضای مجازی مشاهده کرده‌اید. در این صورت آیا با تیک آبی اینستاگرام آشنا هستید؟ این تیک‌ها به چه کاری می‌آیند؟ به این تیک‌ها، تایید اینستاگرام می‌گویند که طی یک فرآیند دریافت نشان آبی رنگ، منجر می شود تا اینستاگرام به شما به عنوان کاربر بگوید که این اکانت، یک حساب متعلق به کاربر، هنرمند، برند یا سازمانی است که آن را نمایندگی می‌کند.

 

احتمالا تعداد زیادی نشان تایید را در میان کاربران مختلف در پلتفرم‌های گوناگون دیده‌اید. مانند توییتر، فیس بوک و، بله، Tinder، علامت های آبی کوچک نشان می‌دهد که این پلتفرم تایید کرده است که حساب مورد نظر قابل اعتماد است، یا حداقل آنها همان چیزی هستند که می گویند. این نوع آیک‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا برای برجسته تر کردن حساب‌های واقعی کاربران اینستاگرامی اقدام کرده و مطمئن شوید که برند یا شخصی مناسبی همراه شما است. آنها به راحتی در نتایج جستجو و نمایه‌ها با جستوی کاربران نمایش داده می‌شوند و این خود عاملی است که می‌تواند قدرتمندی حساب آنها را در این پلتفرم‌ها نمایش دهید.

 

با توجه به این توضیحات، راحتی می‌توان فهمید که چرا تیک آبی اینستاگرام یک نماد یا وضعیت مطلوب در هر شبکه‌ای است. آنها نادر هستند و انحصار طلبی که دارند، منجر به اعتبار آنها می‌گردد. این نوع حساب‌های کاربری باید نماینده یک فرد خاص باشند که دارای دستاوردها یا دلایلی هستند که می‌تواند آنها را از دیگران متمایز کند.

 

افراد واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام
هر کسی می‌تواند در اینستاگرام یک نشان تایید شده یا تیک آبی اینستاگرام را درخواست کند. با این حال، اینستاگرام در مورد اینکه چه کسی واقعا تایید می‌شود، بسیار سخت‌گیر و از بسیاری جهات مرموز است؛ بنابراین، اگر شما هم می‌خواهید چنین قابلیتی را برای خود داشته باشید، بهتر است ابتدا بدانید که چه افرادی واجد شرایط آن هستند. جالب است بدانید فقط به این دلیل که یک علامت آبی در توییتر یا فیس بوک دارید، تضمین نمی‌کند که در اینستاگرام آن را دریافت کنید.

 

بنابر آنچه که اینستاگرام اعلام کرده است، این شبکه به صورت صریح می‌گوید که فقط برخی از چهره‌های عمومی، سلبریتی‌ها و برندها را در اینستاگرام تایید می‌کند. اصولا فلسفه تیک آبی و خلق آن نیز همین است که چهره‌های شاخص به دلیل تاثیرگذاری که دارند، با یک نشان ویژه اکانت آنها شناخته شود تا مردم با گفته‌های اکانت‌های فرعی و فیک دچار گمراهی نشوند.

 

برخی از شرایطی که حساب شما باید داشته باشند، عبارتند از:

معتبر باشد: آیا حساب شما نماینده یک شخص واقعی، کسب و کار ثبت شده یا برند است؟ شما نمی‌توانید برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، یک حساب میم، طنز، فرعی یا یک حساب فن باشید.
منحصر به فرد باشد: لازم است اکانت یا حسابی که برای فردی ایجاد می‌کنید، منحصر به فرد بوده و در جای دیگری نیز استفاده نشود.
عمومی باشد: حساب های خصوصی اینستاگرام واجد شرایط تایید نیستند.
کامل باشد: آیا یک بیو کامل، عکس پروفایل و حداقل یک پست دارید؟ این مهم است که برای دریافت نشان آبی اینستاگرام، حساب کاربری شما در این شبکه کامل باشد. حتی اگر پست اینستاگرامی را نگذاشته اید، باید بیو و هایلایت‌های شما تا حدی کامل باشند.
قابل توجه باشد: باید اکانت شما برای قشر خاصی موردتوجه باشد. به طور معمول، شخصیت‌های برجسته یا شرکت‌ها همیشه برای افراد خاصی برجسته هستند.


شرایط و نکات گرفتن تیک آبی اینستاگرام چگونه است؟
در پروسه دریافت تیک آبی اینستاگرام، مراحل و نکات مختلفی وجود دارند که باید به آن توجه کنید. در ادامه به چند مورد مهم آن می‌پردازیم که به شرح زیر می‌باشند:

یکی از نکاتی که کمتر کسی به آن توجه می‌کند، رد شدن درخواست آنها است. در این حال اگر درخواست شما برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام رد شده باشد، اعلانی دریافت خواهید کرد و باید 30 روز صبر کنید تا بتوانید دوباره درخواست دهید.
اگر آن اعلان را دریافت نکرده‌اید، بنابراین احتمال آن وجود دارد که حساب شما در حال ارزیابی است.
همچنین باید بدانید که در تمام زمانی که اینستاگرام حساب شما را ارزیابی می‌کند، نمایه خود را عمومی نگه دارید. برای دریافت تیک آبی باید حساب شما در حالت عمومی باشد.
توجه داشته باشید که چندین بار درخواست برای نشان تایید شده قبل از دریافت تصمیم، منجر می‌شود تا درخواست شما را لغو ‌کند.

 

اقدامات مهم برای گرفتن تیک اینستاگرامی
حال باید به بخش عملی گرفتن تیک آبی اینستاگرامی برسیم. حتما قبل از اینکه به سراغ این مراحل بیاید، محتواها و نکاتی که در قسمت قبل بیان شدند را درنظر بگیرید تا مشکلی برای شما ایجاد نشده و بتوانید این پروسه را بهتر انجام دهید:

 

برای درخواست نشان، وارد برنامه شوید. به تنظیمات، بخش Account رفته و گزینه Request verification را بزنید.
حال بایستی یک زیر دسته را انتخاب کنید. مثلا شما می‌توانید گزینه اخبار/رسانه را برگزینید.
مشخصات خود را وارد کرده و سپس فرم رسمی تایید را نیز آپلود نمایید.
همچنین شما می‌توانید پیوندهایی را نیز به داستان‌ها یا موارد دیگر به اشتراک بگذارید. مثلا شما می‌توانید به نمایه لینکدین یا 2 مقاله علمی و غیره خود لینک بدهید تا ارزشمندی شما تا حد خوبی برای اینستاگرام معلوم شود.
حال باید ارسال را بزنید. ممکن است بعد از یک روز یا چند روز، یک اعلان در بخش Activity دریافت کنید مبنی بر اینکه تایید شده‌اید. توجه داشته باشید که اگر منتظر تایید هستید و چیزی هم نمی‌بنید، بهتر است منتظر بمانید.
نکته: شما می‌توانید در تصویر زیر، نوتیفیکیشنی از تایید تیک اینستاگرامی دریافت کنید.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

در این بخش همچنین می‌گوید که هنگام ارزیابی اکانت های اینستاگرام برای تایید، به تعدادی از عوامل توجه می‌شود. در پیامی که این شبکه برای شما ارسال می‌کند، یکسری اطلاعات از حسابی که مورد پذیرش قرار می‌گیرد، ثبت شده است. مثلا حساب باید معتبر، منحصر به فرد، کامل و قابل توجه باشد. مثلا در این توضیحات همچنین گفته است که حساب شما باید نمایانگر یک شخص یا نهاد شناخته شده و مورد جستجو باشد. آنها معمولا حساب‌هایی را بررسی می‌کنند که در منابع خبری متعدد نشان داده شده‌اند. توجه کنید که آنها محتوای رسانه‌ای پولی یا حمایت‌شده را منبعی برای بررسی نمی‌دانند.

یکی از ترفندهایی که می‌توانید این مرحله را با توجه به نکته‌ای که گفتیم پشت سر بگذارید، استفاده از نام و نشان شما در نشریات و شرکت‌های مختلف است که می‌توند ناشی از سوابق کاری شما باشد و منجر شود تا شما تایید شوید.

 

مزیت های دریافت نشان آبی اینستاگرام چیست؟
اما مزیت‌های چنین نشانی چیست؟ چرا همواره افراد در تلاش برای گرفتن آن هستند؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت:

هم برای برندها و هم برای اینفلوئنسرها، تایید شدن در اینستاگرام می‌تواند منجر به آن شود تا همه چیز برای شما برجسته‌تر شود. در این حالت شما می‌توانید به جای ترکیب شدن با جمعیت، در صنعت خود برجسته شوید. با داشتن اینستاگرام هم تایید شده می‌توانید نمایه خود را نیز جذاب‌تر کنید که نشان از منحصر به فرد شد در بین دوستمان است. این موضوع اما بعد از مدتی . یکی دیگر از مزیت‌های داشتن تیک آبی اینستاگرام آن است که شما می‌توانید نمایه خود را جذاب کرده و از این طریق، کاربران بسیار زیادی را جلب کنید. با این حال، رشد برند شما تنها به دنبال جذب فالوور از طریق اثبات اجتماعی نیست. مهمتر از آن، کسب فالوور است. نمایه‌های تایید شده قبل از اینکه در دسترس عموم قرار گیرند، به ویژگی‌های جدید دسترسی پیدا می‌کنند، و این باعث می‌شود تا آنها بتوانند کاربران خود را هراز گاهی سورپرایز نمایند. به عنوان مثال، پروفایل‌های تایید شده به ویژگی “swipe up” دسترسی پیدا کردند که به کاربران اجازه می دهد تا وب سایت ها را از استوری‌های اینستاگرام خود پیوند دهند. این ویژگی بسیار مورد علاقه پروفایل‌هایی است که تأیید نشده‌اند یا از مرز 10000 فالوور عبور نکرده‌اند.

 

مزیت دیگر، به ویژه برای اینفلوئنسرها، این است که هیچ کس نمی‌تواند از شما تقلید کند. کافیست بر روی کارهای خود یک لوگو بزنید تا بتوانید آنها را به وضوح برای کاربران خود به نمایش بگذارید. حال می‌توانید بدون آنکه نیاز باشید، بگذارید تا محتوای شما منتشر شود و چون شما تنها کسی هستید که یک نشان دارید، همه افراد می‌توانند درک کننده که این اثر برای شما است. در کل با تایید اینستاگرام، می‌توانید مشخص کنید که شما کسی هستید که پشت صفحه است و همه پروفایل‌های دیگر جعل هستند. در مجموع باید گفت که تایید شدن در اینستاگرام کار آسانی نیست. اگر اینطور بود، همه افراد تاییدیه می‌گرفتند.

 

نکات پیشنهاد دیگر برای اخذ تیک آبی اینستاگرام چیست؟
در انتها پیش از بررسی سولات متداول، می‌خواهیم به چند نکته مهم دیگری نیز که باید در طول روند دریافت تیک آبی اینستاگرام توجه کنید بپردازیم که عبارتند از:

خرید تیک آبی اینستاگرام امکان پذیر نیست: به این نکته مهم توجه کنید که اینستاگرام با پول، تیک آبی نمی‌دهد. بلکه باید با پتانسیل، مقالات و افتخارات علمی که دارید، برای اخذ تیک آبی اینستاگرام اقدا نمایید. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد گول خورده و نتوانند هرچند پولی را پرداخت کرده‌اند، به خواسته خود یعنی تیک آبی برسند.
حساب‌های فریبکار را نظارت کنید: اگر به نام شما حساب‌هایی فعالیت می‌کنند، لازم است حتما نسبت به تنظیم و یکسان سازی حساب خود اقدام کنید. پس باید یک تیک آبی اخذ کنید. همچنین شما می‌توانید به نحوی برای اصلاح یا حذف آنها اقدام کنید.


گرفتن فالوورهای بیشتر: هرچقدر که فالوورهای شما بیشتر باشد و از افراد حقیقی‌تری نیز باشند، اینستاگرام به اکانت شما اولویت بیشتری ذاشته و به احتمال بسیار زیاد می‌توانید شانس اخذ این نشان را دریافت کنید.
نکته: برخی از افراد از برخی ترفندها مانند درج میانبر و فالوور و غیره استفاده می‌کنند. این موارد نمی‌تواند یک راهکار حقیقی باشد و زمانی که کاربران شما روح شوند، می‌تواند تاثیر بسیار بدی بر رشد اینستاگرام شما داشته باشد.

 

حذف لینک‌ها و رسانه‌های دیگر در قسمت بیو: اینستاگرام اصرار دارد که حساب هایی که دارای تیک آبی اینستاگرام هستند، نمی توانند پیوندهای به اصطلاح را به سایر خدمات رسانه‌های اجتماعی در پروفایل اینستاگرام خود داشته باشند. می‌توانید پیوندهایی به وب‌سایت، صفحات فرود یا سایر پلتفرم‌های آنلاین خود اضافه کنید اما فقط مطمئنا به حساب YouTube یا Twitter خود پیوند ندهید.


جستجو پذیر باشید: در حالی که اینستاگرام تجزیه و تحلیل این داده‌ها را ارائه نمی‌کند، اما می‌تواند تاثیر خوبی داشته باشد.
اگر اسم شما در اخبار باشد، می‌توانید اپلای کنید و از این فرصت برای ثبت و بدست آوردن تیک آبی اینستاگرام استفاده نمایید.
در صورتی که برای بار اول رد شدید، تلاش خود را مضاعف کنید و پس از کسب یکسری افتخارات دوباره اقدام کنید. شما می‌توانید با بدست آوردن یک بهانه خوب، مجددا برای این کار اقدام کنید. اما توجه کنید که باید 30 روز منتظر بمانید و چند فصل را صرف افزایش مهارت‌ها و افتخارات خود کنید.

 

سوالات متداول
در بخش‌های قبل این مقاله راجع به اینکه تیک آبی اینستاگرام چیست و چگونه می‌توان آن را تهیه کرد، توضیحات مفصلی را بیان کردیم. حال نوبت آن است تا سوالاتی که پیرامون این موضوع وجود دارند را برای شما بیان کنیم که به شرح زیر می‌باشند:

 

کمترین تعداد فالوور برای دریافت اکانت تایید شده اینستاگرام چقدر است؟
در پاسخ به این پرسش، اینستاگرام هیچ اطلاعات رسمی را منتشر نکرده است. با این حال کمترین تعداد فالووری که به صورت شخصی دیده شده است، 1083 و 1097 فالوور در دو پروفایل بود که هر دو در ماه فوریه سال 2023 تایید شدند. بنابراین این مولفه هنوز هم پایدار بوده و چندان نیز اهمیت ندارد.

 

آیا می توانید برای تایید در اینستاگرام پول پرداخت کنید؟
نه؛ اینکار قابل انجام نیست و شما نمی‌توانید برای تایید و دریافت تیک آبی اینستاگرام، هزینه پرداخت کنید. این شبکه همانطور که در ابتدای متن نیز گفتیم، بسیار حساس است و مانند توئیتر امکان خرید نشان اینستاگرام را ندارد. تنها راه برای دریافت آن این است که برای شبکه همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم، درخواست دهید سپس باید صبر کنید و بگذارید تا پیامی از جانب این شبکه در بررسی درخواست شما بیاد.

 

چه کسانی واجد شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام هستند؟
همانطور که گفتیم، هرکسی می‌تواند برای دریافت این نشان درخواست خود را ارسال کند اما این لزوما بدین معنا نیست که درخواست شما پذیرفته شود. بنابراین باید بدانید که حساب افراد خاصی پذیرفته می‌شود که عبارتند از: ستاره‌های ورزشی، بازیگران، مدیران شرکت‌ها و موسسات، سیاستمداران، برندها و شرکت‌های بزرگ. این کار به این خاطر است که تنها شخصیت‌های بزرگ با اکانت‌های منحصر به فردشان به مردم و فن‌ها معرفی شوند.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟ آموزش 0 تا 100 نحوه داشتن آن


آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «با من از عشقت حرف نزن»
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 11:50

متن آهنگ با من از عشقت حرف نزن مرتضی اشرفی

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن

ابرای غم رو پس نزن نزن نزن

به قلب خستم دست نزن نزن نزن وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد

گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد

دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی

تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی

تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن

ابرای غم رو پس نزن نزن نزنMusicdel | موزیکدل

دانلود اهنگ با من از عشقت حرف نزن مرتضی اشرفی MP3 - موزیکدل

به قلب خستم دست نزن نزن نزن وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد

گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد

دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی

 https://musicdel.ir/single-tracks/193736/


چند و چون عرضه انواع اسانس از جمله اسانس خوراکی
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 11:5

 

بازار فروش انواع اسانس خوراکی ۵ و ۲۵ لیتری مایع در کنار پودری ۱۰ کیلویی مخصوص کارخانجات تولید شکلات و کیک و کلوچه و همچنین بستنی و لبنیات به صورت مستقیم از انبار محل واردات در بازرگانی برکامان شکل گرفته است.برای خرید مواد اولیه کارخانجات صنایع غذایی از جمله انواع … ۱۸٫ یک وارد کننده قبل از اینکه ثبت سفارش خود را تایید کند باید اول کارت بازرگانی خود را ارائه دهد . ۱۶٫ تمام محصولات قبل از اینکه به شرکت وارد کننده در گمرک تحویل داده شد توسط شرکت استاندارد باید تایید شود . برای خرید مواد آزمایشگاهی باید حتما به سراغ تامین کننده یا تولیدکننده دست اول رفته و محصولات را بدون واسطه خریداری کرد. عنوان «اسانس» فقط برای روغنهای تقطیر شده یا استخراج شده به کار میرود.اسانس خوراکی عطر و رایحه ی انواع محصولات در صنایع مختلف به ویژگی صنایع غذایی بوده و عطر و طعم واقعی و متنوع از میوه ها مثل نارگیل وهلو و مغزها و دانه ها مثل هل را به همراه دارند. 

اسانس های خوراکی انواع مختلفی دارند که بسته به نوع نیاز و کاربرد، استفاده می شوند. اسانس یا طعم دهنده خوراکی، ترکیباتی هستند که از عصاره گیاهان و مواد خوراکی معطر گرفته می شوند. نانو کامپوزیتهای پلیمری که شامل نانوذرات معدنی و پلیمرهای آلی هستند، طبقه جدیدی از مواد را نشان میدهند که عملکرد آنها در مقایسه با میکرو پارتیکل های بهبودیافته است. در ادامه به توضیح چند زیرمجموعه از مواد شیمیایی آلی و معدنی میپردازیم. بهره گیری از عصاره های روغنی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی متداول است. کاربرد این اسانس در تولید انواع کرم ها،لوازم آرایشی، عطرها، اسپری های خوشبوکننده ، همچنین درکارخانه ها برای تولیدآدامس، آبمیوه ها، بستنی ها،مربا،در قنادی ها برای تولید کیک،ژله و همچنین برای تولید انواع شوینده ها وحتی ساخت عود نیز کاربرد دارد. از اسانس آدامس برای خوشبو کردن منزل، محل کار، باشگاه ها، کاهش دهنده استرس، رایحه درمانی و درمان افسردگی استفاده میشود.

شرکت آمیتیدا، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع رنگ و اسانس های خوراکی، در سال 1392 و با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردها آغاز نموده است. شرکت ارج شیمی گستران، در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه توزیع انواع اسانس های خوراکی،فروش حلال های صنعتی، فروش مواداولیه شوینده،فروش مواد اولیه غذایی با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردها آغاز نموده است.ارج شیمی گستران به جرات پرسابقه ترین درفروش اسانس ومحصولات انحصاری خود می باشد. مرک | مرک آلمان | نمایندگی مرک | شرکت مرک آلمان | خرید مرک آلمان | محصولات مرک آلمان مرک آلمان (نمایندگی مرک | شرکت مرک آلمان | خرید مرک آلمان | محصولات مرک آلمان) : نمایندگی شرکت مرک در ایران این امکان را به مشتریان می دهد که محصولات را با اطمینان خاطر خریداری کنند. پیش از خرید از رضایت مشتریان تحقیقات کاملی به عمل بیاورید: در هر زمینه ای لازم است که پیش از خرید از یک شرکت یا کمپانی، رضایت مشتریان سابق آن را دنبال کرده و از سوابق شرکت اطمینان یابید.

اگر می خواهید با یکی از مراکزی که در این زمینه به فعالیت اشتغال دارد آشنا شوید و نیز در جریان چند و چون عرضه انواع اسانس از جمله اسانس خوراکی سیب قرار بگیرد، هم اکنون می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. مکس فاکتور به تولید و توسعه محصولات دیگر از جمله برق لب و مداد ابرو نیز پرداخت. دو فاز آب و روغن با توجه به پروانه ساخت که توسط معاونت غذا و دارو صادر شده است، مواد توزین شده و با توجه به حلالیت آنها در فاز آب و روغن قرار می گیرد سپس با توجه به شرایط دمایی تولید که میتواند به صورت پروسه داغ و یا سرد باشد فاز آب به داخل راکتور اصلی دستگاه ریخته شده و فاز روغن به آن تزریق می گردد که پس از انجام هموژنیزاسیون و مراحل کنترلی ، محصول نهایی روغن در آب ( (o/w تولید می گردد. دو فاز آب و روغن با توجه به پروانه ساخت که توسط معاونت غذا و دارو صادر شده است، مواد توزین شده و با توجه به حلالیت آنها در فاز آب و روغن قرار می گیرد و سپس با توجه به شرایط دمایی تولید که می تواند پروسه داغ و یا سرد باشد فاز روغن به داخل راکتور اصلی دستگاه منتقل شده و فاز آب به آن تزریق می گردد.

بخوانید:

https://irchem.ir/laboratory/


نحوه انتشار سریع کرونای انگلیسی در ایران
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 15:53
یک متخصص بیماری‌های داخلی گفت: رعایت نشدن اصول مراقبتی و سهل‌انگاری امروز می‌تواند بعد از عید نوروز پیام‌آور شوم بروز پیک کرونا از نوع انگلیسی باشد.
 
 
                                                   نحوه انتشار سریع کرونای انگلیسی در ایران

به گزارش «تابناک»، دکتر اشکان نقوی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ساختارهای ویروس کرونا از نوع انگلیسی و جهش‌یافته آن، گفت: این ویروس از نظر خانوادگی از همان نوع کرونایی است که ما درگیر آن هستیم.

وی با بیان اینکه یک سری جهش‌هایی در ژن این ویروس اتفاق افتاده که باعث بعضی تغییر رفتارهایش شده است، افزود: این تغییر و جهش باعث شده تا ویروس از نظر رفتاری، ویژگی‌های جدیدی پیدا کند، از جمله اینکه قدرت سرایت بیماری به شدت افزایش پیدا کرده است، به نحوی که با تماس‌های بسیار کوتاه و با تماس‌های خیلی ساده امکان انتقال بیماری وجود دارد.

نقوی‌نیا با بیان اینکه سیر پیشرفت بیماری در افرادی که مبتلا به کرونای انگلیسی و کرونای جهش‌یافته می‌شوند بسیار سریع است، تصریح کرد: اگر بیماری مبتلا به این نوع کرونا شود در عرض شاید یک الی دو روز سرعت پیشرفت زیادی داشته باشد و تمام ریه فرد درگیر شده و یا علائم خطرناکی از بیماری را به لحاظ بالینی بروز دهد.

این متخصص بیماری‌های داخلی خاطرنشان کرد: آن چیزی که مشخص است و به نظر می‌رسد در ویروس جهش‌یافته وجود دارد، امکان بالای ابتلای افراد با سنین پایین است و حتی به نظر می‌رسد نوجوانان و کودکان هم مصون از ابتلای به نوع جهش یافته کرونا نباشند.

وی ادامه داد: در این خصوص موارد بسیار مهمی وجود دارند که می‌توانند الگوی اجتماعی انتقال و بیماری‌زایی ویروس را تغییر دهند و منجر به اتفاقات ناگوار در صورت یک اپیدمی با این نوع ویروس در جامعه شوند.

این پزشک اردبیلی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان، گفت: در سطح استان چهار شهر اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد هنوز از لحاظ تعاریف اپیدمیولوژیک و تعاریفی که به لحاظ افراد مبتلا و افراد بستری مشخص کرده‌اند، در وضعیت زرد هستند، هر چند که این وضعیت زرد هم طی هفته اخیر سیر صعودی داشته و برای مثال در شهرستان خلخال از یک تا دو بستری در روز به شش تا هفت بستری در روز رسیده‌ایم و این مورد در اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد هم ساری و جاری است.

نقوی‌نیا با بیان اینکه مابقی شهرها هنوز وضعیت آبی را دارند ولی در آنها هم با آماری که مشاهده می‌کنیم سیر صعودی وجود دارد و می‌تواند نگران‌کننده باشد، افزود: از نظر اینکه چه زمانی وارد پیک کرونای انگلیسی می‌شویم، به طور دقیق قابل پیش‌بینی نیست و آن چیزی که مشخص است این است که این وضعیت در استان خوزستان اتفاق افتاده و پیک کرونای انگلیسی وجود دارد.

این متخصص بیماری‌های داخلی تصریح کرد: یکی از کارهایی که باید در خصوص کرونای انگلیسی در کشور انجام گیرد، کنترل دقیق تمامی مبادی ورودی کشور اعم از زمینی، هوایی و دریایی است.
وی با بیان اینکه طبق گزارشاتی که اخیرا می‌رسد، مسافرانی که از کشورهای همسایه غربی وارد ایران می‌شوند، درصد قابل توجهی از آنها از نظر کرونای انگلیسی مثبت هستند و امکان انتقال بسیار بالایی را دارند، ادامه داد: پس وقتی ما علت را می‌دانیم، باید با تمرکز بسیار بالایی با قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای جلوی این اتفاق را بگیریم، به طوریکه پروازها از تمامی کشورها به ایران باید به دقت کنترل شود، ولی متاسفانه این کنترل به نحو احسن انجام نمی‌گیرد و ما هر از گاهی مشاهده می‌کنیم که مسافران از عدم رعایت فاصله اجتماعی و پر بودن همه صندلی‌های هواپیماها شاکی هستند.

نقوی‌نیا با تاکید بر اینکه مسافرانی که از مبادی و مرزهای مختلف وارد کشور می‌شوند، حتما باید قرنطینه و در مورد تک‌تک آنها تست PCR انجام شود و در صورت منفی‌بودن اجازه ورود داشته باشند، افزود: متاسفانه این موضوع تا جایی که بنده اطلاع دارم انجام نشده و ما با یک گرفتن تب بیمار با دستگاه ساده در هنگام ورود نمی‌توانیم بگوییم یک فردا مبتلا به کرونا است یا نه؛ چراکه بدین ترتیب ممکن است ناقلان بی‌علامت زیادی وارد کشور شوند و این ویروس را به سرعت گسترش دهند و وارد پیک شویم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی وارد پیک کرونای انگلیسی می‌شویم، گفت: به طور دقیق قابل پیش‌بینی نیست، باید اصول صحیح مراقبت، قرنطینه و کارهای پیشگرانه را انجام دهیم و مرزها را کنترل کنیم، احتمال اینکه بتوانیم جلوی این پیک را بگیریم وجود دارد وگرنه این پیک اتفاق خواهد افتاد؛ چراکه عید نوروز در پیش است و یک سری مسافرت‌های اجتناب‌ناپذیر هر چند توصیه شود که انجام نگیرد، باز هم توسط مردم انجام خواهد گرفت، این عوامل می‌تواند بعد از عید نوروز پیام‌آور شوم بروز پیک کرونا از نوع انگلیسی باشد.

این پزشک اردبیلی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، استفاده از اسپری‌های ضدعفونی‌کننده هنگام تماس با سطوح و فاصله‌گذاری اجتماعی جهت مقابله با این ویروس، گفت: به این نکته نیز توجه داشته باشیم که روز به روز بر اهمیت استفاده از ماسک در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تاکید می‌شود و نتیجه مطالعات و بررسی‌های مختلف این می‌شود که مهمترین فاکتور و عامل برای پیشگیری از ابتلای به کرونا ماسک است، حتی اخیرا استفاده از دو عدد ماسک به صورت همزمان توصیه می‌شود که محافظت بسیار بهتری را دارد، بنابراین حتما توصیه می‌شود افراد وقتی از منزل خارج می‌شوند به هر مقصد و هر کار کوتاه‌مدت و جای خلوت از ماسک استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در استفاده از میوه‌جات و غذاهایی که مثل گوشت، مرغ و ماهی، تر هستند از دستکش استفاده شود و نحوه صحیح گندزدایی و شستشو به صورت دقیق رعایت شود.


فدا کردن منافع ملی در بازی لفاظی آشنای دولت
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 15:52
آشنا بار دیگر با به کارگیری کلیدواژه های ضدانقلاب و ادبیاتی شبیه ساکنان تیرانا، سعی در تحریف سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نموده و در مورد گفتگوی شفاف و انقلابی دکتر رضایی با نشریه انگلیسی فاینشنال تایمز، قلم فرسایی کرده و باز هم تاکتیک آشنای تزویر و فریب را در نشانی غلط دادن در پیش گرفته است.
 

محمد کاتبی، فعال رسانه ای، در یادداشتی نوشت:

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، جای مهمی است. مشاور رئیس جمهور بودن، عنوان مهمی است. ریاست آن مرکز و یدک کشیدن عنوان مشاور رئیس جمهور، مسئولیت سنگینی دارد، مخصوصا وقتی در دولتی که می خواسته «دولت راستگویان» باشد. حالا همه می دانند نوشته ها و صحبت های حسام الدین آشنا تکه های نچسب پازل عملیات روانی هستند. آشنا که در رزومه خودنگاشته اش تدریس عملیات روانی را تخصص خودش می داند، همواره توئیتر را آوردگاه بازی های امنیتی اش قرار می دهد.
آشکار است که آشنا بسیار اشتیاق دارد به واسطه آنکه سالها معاون ویژه وزارت اطلاعات در دولت خاتمی بوده است، او را مرد خاکستری و مرموز سیاست ایران بدانند؛ اما او از وزانت فقط ظاهرش را دارد؛ نه هژمونی «میخائیل سوسلف» مغز متفکر اتحاد شوروی را دارد و نه حتی کیاست سعید حجاریان که به درست یا غلط مغز متفکر اصلاح طلبان نامیده می شد.
رادیکالیزه کردن جوّ سیاسی کشور، یکی از تاکتیک های آشنای دولت است. هنوز بسیاری هیاهوی انتخابات ریاست جمهوری که در آن روحانی فضای کشور را به شدت دوقطبی کرد را به یاد دارند. آشنا در گفتگویی این اعتمادسوزی و رادیکاله کردن فضای انتخابات را هنر خود می داند و از زبان روحانی می گوید در انتخابات چرا خودم رادیکال نشوم تا نبازم!
پایگاه خبری مشرق درباره او می نویسد: اصولاً حسام الدین آشنا تفکرات شاذ و بعضاً التقاطی نسبت به مبانی انقلاب اسلامی دارد که برای آگاهان به پشت‌پرده‌های ساختار سیاسی کشور، توئیت‌های این‌چنینی او و پروژه‌هایی را که دنبال می کند، غیرمنتظره نیست.
داستان همسویی آشنا با جریان فتنه را همه می دانند؛ آنجا که درباره نتیجه انتخابات 88 می گوید: «من کاملاً قانعم که آقای احمدی نژاددر سال ۸۸ انتخابات را برده است. اما من نگفته ام انتخابات را کجا برده است!» چنین سخن شاذ و متلک پرانی بی مزه ای، برای به دست آوردن دل فتنه گران، چندان دستاوردی برای او نداشت. اما به راستی آشنا در این صحنه پردازی ها دنبال کدام مطامع سیاسی است که حاضر به معامله آخرت خود با دنیا شده است؟
آشنا تاکنون دوبار لباس روحانیت را پوشیده و دوباره کنار گذشته است او درباره این لباس عوض کردن های گاه به گاه می گوید: کاری که من انجام می‌دهم، تناسبی با لباس روحانیت ندارد... پس چه ضرورتی دارد که این لباس خدمت را بپوشم!» براستی جناب حسام الدین چه کار می کند که آن را با لباس دین در تضاد می بیند!
توئیت های غیرمسئولانه، شتابزده و مرموز آشنا چنان شور شده است که حتی صدای حامیان دولت را درآورده است، آنچنانکه داریوش قنبری از فعالان سیاسی اصلاح طلب در واکنش به این اقدامات آشنا می گوید: «دولت و آقای روحانی بیشتر از آنچه که بسیاری تصور می کنند، با مشکلات و چالش های مختلف دست و پنجه نرم می کنند. لذا لزومی ندارد افرادی مانند آقای آشنا با اظهارنظرهای عجولانه خود باعث ایجاد هزینه برای دولت شوند.»
حسام الدین آشنا که کدبازی توئیتری را حرفه خود کرده است، هنوز پاسخ نداده است که ارادت او به گلزاده غفوری و تبلیغ اسلام اجتماعی منهای فقاهت او، چه نسبتی با دستبوسی های او دارد.
همچنین تاکنون توضیح نداده است پس از خودکشی کاووس سید امامی، سرحلقه جاسوسان محیط زیستی که اطلاعات راهبردی نظام را در حوزه موشکی و هسته‌ای به خارج از کشور منتقل می‌کرد، معنای توئیت او برای تبرئه این جاسوس حرفه ای چه بود که نوشت «نه جامعه شناسان دین خودکشی می کنند و نه حامیان حیات وحش».
این مدعی عملیات روانی در شرایطی ادعای همراهی با افکار عمومی را بیان می کند که اساساً اعتقادی به رسانه ندارد. آنچنانکه در سال 1394 درباره ورود رسانه ها به بررسی ابعاد موضوع برجام می گوید: «مساله مذاکرات در سطح کلان نظام مطرح می‌شود. بنابراین تشخیص اینکه نیاز به مصوبه مجلس دارد یا نه، در حد تعدادی از نمایندگان و رسانه‌ها و دلواپسان نیست».
تکذیبیه آشنا نسبت به این اظهارات در نهایت منجر به انتشار فایل صوتی آن توسط خبرگزاری «نسیم» شد. این موضوع نشان می دهد آقای آشنا رسانه ها را تنها ابزاری می داند که باید تمایلات ایشان و دولت مدعی اعتدال را رله نمایند.
حسام الدین آشنا، دو سال پیش نیز با نقل قول تحریف آمیز از کتاب «لشکر خوبان» و ذکر شماره صفحه هایی که دروغ او را راست بنماید، تلاش کرد که از نمد ضد انقلاب در ماجرای غواصان شهید کربلای چهار، برای خود کلاه بدوزد و به تخریب یکی از منتقدان اصلی دولت روحانی یعنی دکتر محسن رضایی بپردازد. اما سنت خدا در برملا کردن کذابان، مهدی‌قلی رضایی (راوی کتاب لشکر خوبان) را در مقابل تحریف کننده گذاشت تا شرمندگی تنها بهره او باشد.
در چنین شرایطی است که آشنا بار دیگر با به کارگیری کلیدواژه های ضدانقلاب و ادبیاتی شبیه ساکنان تیرانا، سعی در تحریف سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نموده و در مورد گفتگوی شفاف و انقلابی دکتر رضایی با نشریه انگلیسی فاینشنال تایمز، قلم فرسایی کرده و باز هم تاکتیک آشنای تزویر و فریب را در نشانی غلط دادن در پیش گرفته است.
متن انگلیسی و فارسی گفتگوی دکتر رضایی منتشر شده و در اختیار همگان وجود دارد و نشان می دهد رویکرد انقلابی مصاحبه کننده در دفاع از پارادیم انقلاب اسلامی چگونه دشمنان را ناامید کرده است. اما چرا کسی چون آشنا، ناشیانه دست به تحریف افکار عمومی و موج سواری می زند؟ به راستی افق نگاه آشنا به کجاست؟ مرکز بررسی های استراتژیک که از زمان ریاست آشنا بر آن بودجه اش چهار برابر شده است، چه عملیات های امنیتی را با چه هدفی دنبال می کند؟ آیا آشنا ترم جدیدی از درس های قدیمی عملیات روانی را با فدا کردن مصالح امنیتی آغاز کرده است؟ ایها المعروف این تذهبون؟!


استاندار قزوین : به گردشگران خدماتی داده نمی شود
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 15:51

استاندار قزوین گفت: از پذیرش گردشگران و ارائه خدمات به آن‌ها در استان معذوریم.

هدایت الله جمالی پور استاندار در جلسه ستاد مقابله کرونا گفت: امسال هم در نوروز هیچ برنامه‌ای نداریم و از پذیرش گردشگران و ارائه خدمات به آن‌ها معذوریم.

او بر کاهش اجتماعات تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از عادی انگاری‌ها نباید رنگ بندی‌ها اعلام شود.

جمالی پور، از عادی انگاری‌ها به ویژه در ایام عید ابراز نگرانی کرد و گفت: در نوروز باید محدودیت‌ها سختگیرانه پیگیری شود.

استاندار گفت: برای کنترل شیوع کرونا انگلیسی در آبیک خوب عمل شد و ۱۸ روز قرنطینه کامل کار دشواری بود.

استاندار با بیان اینکه حتمالا تا اواسط فروردین مرحله سوم واکسیناسیون هم انجام می‌شود، خواستان واکسیناسیون برخی از خبرنگاران شد.