بهترین ردیاب خودرو تعریف شده
عمومی
بهترین ردیاب خودرو تعریف شده
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 6:56

 

بنابراین در بسیاری از موارد همچون سرقت وسیله نقلیه یا مفقودی، چنین سیستمی کارایی ندارد. اکثر شرکتهای معتبر و عرضه کننده ردیاب خودرو در بازار رقابتی امروز، دارای خدمات تعویض قطعات و حتی تعویض دستگاه هستند بنابراین اگر ردیاب شما دچار مشکل گردید و یا در اثر ضربه و موارد دیگر دچار اختلال شد، می توانید براحتی از این خدمات بهره ببرید. با استفاده از ردیابی که کیفیت و امکاناتی همچون ردیابی دقیق بصورت آنلاین و آفلاین، شنود داخل کابین، خاموش کردن خودرو از راه دور، ارسال پیامک در صورت روشنشدن یا ضربهخودرن به خودرو، تعیین محدودهجغرافیایی و ضدآب و ضربه بودن به راحتی میتوانید در سراسر ایران خودروی خود را ردیابی کنید؛ همچنین در صورتی که خودرو به سرقت رفت با همکاری پلیس در سریعترین زمان ممکن بتوانید سارق را دستگیر کنید. به محض حرکت خودرو خاموش و یا جابهجا شدن در محور عمودی، صاحب خودرو بر روی تلفن همراه خود یک هشدار از طرف اپلیکیشن ردیاب خودرو بهیاب دریافت میکند. 

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

ردیاب سیمی : این ردیابها پر استفادهترین مدل ردیابهای خودرو هستند که با یک سیم به صورت مستقیم به باتری متصل شده و از آن انرژی دریافت میکنند همانند ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920 و ردیاب خودرو کوبان . ردیاب خودرو جی پی اس ترکر مدل 108A دارای حالت خواب هوشمند است و به همین دلیل بعد از هر بار شارژ دستگاه میتوانید تا 6 ماه از آن استفاده کنید. ردیاب خودرو بوسیله جی پی اس طول و عرض جغرافیایی وسیله نقلیه را بهدست میآورد. قیمت جی پی اس خودرو چقدر است؟ خرید و قیمت جی پی اس خودرو باکیفیت بسته به امکانات، کشور سازنده و خدماتی که شرکت ارائه میدهد، متغیر خواهد بود. هنگام خرید ردیاب حتما این موضوع را در نظر داشتهباشید که نمونه ی اصل ردیاب را از نمایندگیهای فروش معتبری چون شرکت رادار تهیه کنید و همچنین به پشتیبانی و گارانتی آن توجه فرمایید. در این مورد لازم است به آرامی سپر جلو یا عقب ماشین را در بیاورید و ردیاب مورد نظر در داخل آن نصب کنید. نصب ردیاب خودرو، خدمات پس از فروش و پشتیبانی بعد از جستجو و خرید ردیاب در اولویت بعدی قرار دارد. ردیاب خودرو چیست هر آنچه لازم است درباره ردیاب خودرو بدانید ردیاب خودرو وسیله ای کوچک مانند دزدگیر است که سیم کارت داخل آن قرار می گیرد و به کمک آن صاحب خودرو می تواند از محل دقیق خودرو خود آگاه باشد و آن را ردیابی کند.

 

البته این مکان برای قرار دادن ردیاب های آهن ربایی توصیه نمی شود زیرا به احتمال زیاد با آنتن دهی ضعیف دستگاه مواجه خواهید شد. داشبورد ماشین، یکی از مکان های رایج و مناسب برای نصب ردیاب خودرو است. معمولا متخصصین نصب به علت سادگی در برقراری اتصال بین برق خودرو و ردیاب، داشبورد خودرو را پیشنهاد می دهند. با توجه به اینکه بیشترین سیمکشی خودرو زیر داشبورد ماشین است قسمت زیر فرمان ماشین می تواند محلی مناسب برای نصب ردیاب خودرو باشد. محل های مناسب برای نصب ردیاب خودرو، بهترین محل را انتخاب کنید! مخفی بودن و سهولت به دسترسی از دو ویژگی مهم محل نصب ردیاب خودرو به شمار می رود. این ردیاب نمانند ردیاب GP021 در ابعاد کوچک ۸ در ۵ سانتی متری طراحی شده است که نصب آن را در داخل خودرو بسیار ساده و سریع کرده است. ردیاب خودرو باید به صورت مخفی در داخل و یا خارج ماشین نصب شود تا سارقان نتوانند به سرعت و آسانی آن را پیدا کنند.

 

اما در میان این همه ویژگی موردی گه شاید دغدغهی خیلی از افراد باشد این است که ممکن است آنان به خاطر داشتن گوشیهای IOS قادر نباشند از اپلیکیشن gps ماشین استفاده کنند! اپلیکیشن رادار هم برای گوشیهای اندرویدی و هم IOS طراحی شده و حتی نسخه تحت وب نیز دارد. چرا که نرم افزار بسیاری از GPSهایی که در بازار وجود دارند تنها برای گوشیهای اندرویدی مناسب است.اما نگران این موضوع نباشید چرا که رادار فکر این جایش را هم کرده است. نمایندگی های نصب ما در سراسر ایران ، دوره های تخصصی و تجربه طولانی در زمینه نصب جی پی اس دارند . 3. از خصوصیت بهترین ردیابهای ماشین این است که توجه ویژهای به مشاغلی دارند که با ناوگان کار میکنند و اینجاست که دسترسی به گزارش مکان و رویدادها امری مهم به شمار می رود. به این ترتیب افراد میتوانند موقعیت را در تجهیزات الکترونیکی همراه خود مشاهده کرده و نسبت به آن مسیریابی کنند. This has been creat᠎ed by GSA  Co ntent Generato᠎r DEMO!



نظرات شما عزیزان: