عمومی
miket چیست بهترین فروشگاه اندروید را بیابید
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 7:45


بحث های زیادی در مورد تلفن های همراه اندروید وجود دارد و یکی از سوالات اصلی این است که چرا اندروید را به عنوان سیستم عامل موبایل خود ترجیح می دهیم. گزینه های زیادی برای شما به عنوان خریدار وجود ندارد و باید بین اندروید و iOS یکی را انتخاب کنید.

اما تنوع گزینه‌ها، تنوع در ساخت، برنامه‌ریزی بودجه و عملکرد بالا، اندروید را به محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا تبدیل کرده است و به گفته ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، این پلتفرم در حال حاضر از ۳ میلیارد دستگاه فعال پشتیبانی می‌کند، البته اگر چینی‌ها بازار و اگر نسخه های غیر رسمی را اضافه کنیم، البته به عدد بالاتری برسیم.

پس از مرگ جابز (مدیر عامل سابق اپل) همه اوج قدرت سیستم عامل اندروید را دیده اند و گوگل با پشتیبانی عالی و سهولت استفاده ثابت کرده است که این سیستم عامل برای همه کاربران و توسعه دهندگان مناسب است. ارقام ارائه شده نشان می دهد که بازار آیفون در حال رشد بسیار کمی است. اما همچنان گوشی های اندرویدی هنوز در بازار هستند.

فروشگاه‌های اندرویدی در همه کشورها مکان‌های خاصی دارند و اکثر کاربران آن‌ها را به‌عنوان یک خانه مجازی در نظر می‌گیرند، جایی که می‌توانند دستیارهای هوشمند یا برنامه‌های ویرایش تصویر را دانلود کنند، بازی‌های مورد علاقه خود را پیدا کنند یا با کاربرانی که در این بازار رقیب نیستند و در صورت استارت‌آپ تعامل داشته باشند. یا شرکت بخواهد وارد این عرصه شود، البته سختی هایی پیش روی او خواهد بود.

اگر کلمه Myket را در گوگل جستجو کنید، اولین سایتی که در لیست جستجو مشاهده می کنید، سایت رسمی این فروشگاه است و همیشه از کاربران خود می خواهد که همیشه مانند یک نماد لبخند لبخند بزنند.

چرا مایکت ارزشمند است؟

آنچه ما می دانیم این است که در دنیای امروز دنیایی از فناوری و نرم افزار وجود دارد که زندگی ما را آسان کرده است. این نرم افزار به افراد کمک می کند تا بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنند.

بحران مالی سال 2007 باعث ورشکستگی و نابودی بسیاری از شرکت های سیلیکون ولی شد، اما چه کسی زنده ماند؟ برای کسانی که می‌توانستند آینده را پیش‌بینی کنند و به آن نگاه کنند، بازار بزرگ برنامه‌ها و بازی‌ها یکی از زمینه‌هایی بود که باید در نظر گرفت، گوگل که آرامگاه ایده‌ها دارد و نمی‌ترسد یک شرکت کوچک بتواند در زیرگروه خود راه‌اندازی کند. به همین دلیل است که Google Play فعالیت خود را آغاز کرده است، اهمیت این استراتژی بازار و انتقال بزرگ از ابتدا مشخص بود و کارشناسان بزرگ نیز آینده روشنی را برای فروشگاه های اپلیکیشن مشاهده کردند.

اما از آنجایی که ایرانی ها مصرف کننده فناوری هستند و تقریبا چند سال طول می کشد تا یک ایده خارجی در ایران مورد بهره برداری قرار گیرد، کافه بازار در سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرد و به یک فروشگاه اپلیکیشن ایرانی تبدیل شد، اما مایکت سال، یکی از اولین اعضای آن، این کار را نکرد. بیکار نشست و شروع کرد مذاکرات اولیه برای سرمایه گذاری در این شرکت که به پایان رسید، اما این پایان کار نبود، بلکه به دلیل عدم توافق، ایجاد فروشگاه اپلیکیشن ایرانی مایکت کند، اولین ویرایش . که در سال 1390 منتشر شد، آغاز ماجراهای یک خانواده کوچک بود که در حال حاضر اعضای زیادی دارد.

ویژگی های اصلی بازار اندروید چیست؟ برای دانلود مایکت جدید کلیک کنید.



وقتی ایده‌ها را روی کاغذ می‌گذاریم و به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که بسیاری از فعالیت‌ها سعی در الهام بخشیدن به یکدیگر دارند، اما اگر ماهیت فروشگاه‌های بازی و اپلیکیشن ویژگی خوبی باشد، متفاوت هستند، اگرچه مهارت‌هایی لازم است، اما برخی مشاغل کسب و کار شما را در مقایسه با رقبای شما منحصر به فرد می کند.

سهولت استفاده از اپلیکیشن

ذهن انسان به گونه ای طراحی شده است که در این دنیای شلوغ نمی تواند به درستی روی چیزی تمرکز کند، بسیاری از وسایل گمراه کننده وجود دارد که گاهی باعث می شود یادمان را به درستی فراموش کنیم یا کارمان را خیلی عمیق انجام دهیم و نویسندگان مختلف تحقیق کرده اند آی تی. تم ها و خروجی آن ها راهی برای برون رفت از آن وضعیت بود، اما در دنیای نرم افزار این مشکل بسیار پر رنگ است و اگر نتوانید اپلیکیشن خود را ساده و در عین حال کاربردی طراحی کنید، مخاطب به سرعت آن را ترک خواهد کرد شما و در آینده تشویق به استفاده از آن نخواهید شد، Myket The Android Store توانسته در این زمینه به درستی عمل کند و در ماه های اخیر شاهد افزایش قابل قبولی در تعداد نصب های فعال و کاربران ماهانه بوده است شکاف در بازار و معامله با سوپرسل در زمان خرید کلش اف کلنز، تماس های زیادی داشته است، اما همچنان مشکلاتی دارد که حل نشده است. برای دانلود بازی اندروید از مایکت استفاده نمایید.


 دانلود آسان برنامه

گوشی‌های هوشمند در ایران دیگر از سخت‌افزار محدود استفاده نمی‌کنند، قدرت آن‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و اینترنت موبایل یا موبایل سرعت تقریباً قابل قبولی دارد، با توجه به این نکات، کاربران دوست ندارند از نرم‌افزارهای کند استفاده کنند یا در هنگام نصب سرورهای داخلی مشکل ایجاد کنند. پذیرش کیفیت قابل قبولی دارد، اما چیزی که مایکت را کمی با بقیه متفاوت می کند این است که شما کنترل خوبی بر برنامه های دانلود شده، به روز شده یا لیست مورد علاقه خود دارید، می توانید در هر زمان یک لیست دانلود برای اینترنت شبانه واقعی ایجاد کنید و نرم افزار یا بازی ها را نصب کنید. شما نیاز به استفاده از برنامه خودکار دارید، در اصل یک مدیر دانلود داخلی است که به عنوان یک دستیار هوشمند عمل می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: