استفاده از صفحات فولادی در استخرها و استخرهای کشاورزی
عمومی
استفاده از صفحات فولادی در استخرها و استخرهای کشاورزی
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 9:55


گروه شرکت ها: پمپ میله ای کف یک محصول ایرانی است. این کفپوش یکی از پرکاربردترین محصولات در بازار ایران می باشد. این برند در سال 1377 شروع به تولید محصولات صنعتی کرد که حصیر اولین محصول این شرکت می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی خواص کفپوش بار می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با این شرکت با ما همراه باشید.

لوله زیرزمینی چیست؟

پمپ شناور نوعی پمپ است که وظیفه آن کشیدن آب از قسمت پایین پمپ، افزایش فشار و انتقال آب به قسمت بالایی است. پمپ های زمینی کاربردهای زیادی در بخش کشاورزی دارند. در کشاورزی از این وسیله برای آبیاری مناطق خاصی استفاده می شود. پمپ زمینی روش های مختلفی دارد. این کاربردها از سپتیک تانک ها تا آب های زیرزمینی را شامل می شود. نحوه کار این پمپ به این صورت است که قبل از استفاده از آن برای انتقال آب به سطح بالاتر، باید مکانی را پیدا کنید که بتوانید آب را پمپ یا متوقف کنید. سپس کابل را به پمپ وصل کنید. در نهایت به آتش وصل می شود. در عرض چند دقیقه پمپ کف شروع به کار می کند. پمپ شناور همچنین آب چاهی با عمق 40 متر را مکش می کند. از دیگر کاربردهای این پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• انتقال و گردش آب در استخرهای پرورش ماهی.

• تولید منابع و اکسیژن رسانی آب در استخرها و مزارع پرورش ماهی.

• جمع آوری آب از ساختمان های مسکونی و تجاری.

• چاه های صنعتی خالی.

ویژگی های کفپوش گوشت خوک

این نوع پمپ شناور برای پمپاژ آب بدون ناخالصی هایی مانند تکه های ریشه درختان، شن مناسب است. دلیل این امر این است که پمپ دارای فیلتر است. مواد پوسته و پروانه پمپ میله ارت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این ماده باعث افزایش مقاومت پمپ در برابر مشکلاتی مانند خوردگی، گرفتگی و عمر مفید آن می شود. از طرفی باعث کاهش استهلاک دستگاه نیز می شود. از دیگر خصوصیات این نوع پروانه ها می توان به تعادل، وزن سبک و سطح صاف آنها اشاره کرد.

تعداد موتورهای پمپ کفی نقش مهمی در عملکرد پمپ کف راد دارد. این پمپ آب زیادی را با قدرت کمی به حرکت در می آورد. این پمپ کم پروفیل با قطر 178 در چاه های باریک قابل استفاده است. میله و شفت پمپ از فولاد ساخته شده است. محفظه سیلاب کاملاً جدا از محفظه برق بوده و ماهیت محفظه سیل به گونه ای است که روغن در این محفظه تجمع می یابد. دلیل افزایش عمر سیلاب همین است. از آلیاژهای ویژه و ریخته گری فشرده نیز برای ساخت قطعات پمپ استفاده می شود. توری پلاستیکی برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی استفاده می شود. استفاده از این عوامل منجر به پمپ بهتر و بهتر می شود. روتور و استاتور از کاغذ سیلیکونی ظریف ساخته شده اند. با توجه به استانداردهای داخلی و خارجی، مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده است.

موتور برقی کفی مدل تک فاز می باشد. مدل موتور تک فاز یکی از مزیت های این محصول است. با توجه به نصب پمپ کف در نقاط خارج از شهر، امکان کار با برق تکفاز و کم مصرف بودن آن مزیت بزرگی محسوب می شود. سیم پیچ موتور الکتریکی در پمپ ردیفی شناور از موادی مانند مس ساخته شده است. استفاده از مس در کویل باعث مقاومت بیشتر آن در برابر حرارت می شود. این امر از بروز مشکلاتی که هنگام سیم پیچی ابزارهای صنعتی مانند سوختن سیم پیچ پیش می آید جلوگیری می کند. سیم پیچ مقاوم نیز باعث افزایش دوام محصول می شود. آنها قالب های میله ای را در اندازه های 1 تا 3 اینچ تولید می کنند. هر اندازه برای یک برنامه خاص ساخته شده است.
https://www.baharnews.ir/news/458664/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%81-%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%D9%87%D8%A7-%DA%86%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C
کلید خرید این پمپ

این نوع پمپ برای استفاده در مناطق عمیق ساخته شده است. البته ممکن است در اثر سیل، سیل یا آسیب آب آسیب ببیند. در هنگام خرید این محصول باید اندازه دهانه را نیز در نظر گرفت به عنوان مثال میله شناور با شناور کنترل مکانیکی. برای چاه های حفر شده با مته نظامی مناسب نیست. حداکثر دمایی که این پمپ می تواند تحمل کند 40 درجه است.یکی دیگر از جنبه های مهم نگهداری این تجهیزات فرآیند قرار دادن آن در چاه است.

خرید پمپ کفی راد

پمپ کف راد را بهتر است از نمایندگی مجاز این برند و از فروشگاه معتبر تهیه کنید. آب نیرو مرجع ویژه تجهیزات صنعتی از جمله کفگیر میله پمپ می باشد. این فروشگاه عرضه کننده محصولات صنعتی مانند پمپ کف، بوستر پمپ آب، پمپ های صنعتی و نفت، تجهیزات خطوط لوله و شبکه انتقال، کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده، سیستم های فیلتراسیون، سیستم های آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی تصفیه آب و پسماند، لوله های پلی اتیلن می باشد. سپس بعدی

متخصصان مجرب گروه صنعتی آب نیرو محصولات با کیفیتی را ارائه می دهند که مطابق با استانداردهای بین المللی است. بخش فناوری، مهندسی و ساخت و ساز این تجارت با هدف پاسخگویی به نیازهای مشتریان در زمینه هایی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه، چوب و کاغذ و بسیاری از صنایع دیگر می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: